6. Septembra 2024.

Nijedna zemlja na svijetu nije u približno istoj situaciji, stvari izmiču kontroli

U julu ove godine, južnokorejski predsednik je takođe najavio osnivanje novog Ministarstva za plodnost kako bi pomogao zemlji da se nosi sa, kako je rekao, „vanrednim stanjem u zemlji“.

Južnokorejski gradski okrug ima za cilj da se pozabavi opadanjem nataliteta u zemlji tako što će plaćati svojim građanima da počnu da se zabavljaju i imaju decu, objavio je Korean Times.

U stvari, okružna kancelarija Saha-gu u Busanu planira veliki događaj za sklapanje partnera za oktobar ove godine i nudi milion vona (750 dolara) ljudima koji dođu na sastanak, a zatim počnu da se zabavljaju.

„Ovaj projekat je osmišljen da prevaziđe demografsku krizu usred niske stope nataliteta u Južnoj Koreji formiranjem multikulturalne lokalne zajednice u budućnosti“, rekao je načelnik okruga Li Gap-jun, prenosi Nevsveek.

U okrugu će biti održan sastanak na slepo za “samce i strance i muškarce i žene” između 23 i 43 godine koji žive ili rade u toj oblasti, objavio je Korean Times. Ako par istraje i počne da se priprema za venčanje, uključujući upoznavanje sa svojom porodicom, svaki od njih dobija dodatnih 1.490 dolara.

Nakon što se par venča, okružno veće će im dati još 14.900 dolara. Mladenci takođe mogu dobiti 22.350 dolara za depozit za kuću ili naknadu za kiriju u narednih pet godina.

Stopa nataliteta u Južnoj Koreji je u stalnom opadanju, dostigavši 0,72 rođenja po ženi u 2023. Jung Jae-hoon, profesorka sociologije na ženskom univerzitetu u Seulu, rekla je za Rojters da Južnokorejci prvenstveno troše novac na sebe, a ne na osnivanje porodice.

Na primer, oni su lideri u trošenju novca na luksuznu robu. Oni godišnje troše 325 dolara po glavi stanovnika na ove artikle. Na primer, Japan troši 210 dolara po stanovniku, a SAD 280. Generalno, u zemlji je došlo do tektonskog društvenog pomeranja, a mladi sve više biraju samački život.

Korejski list Čosun dejli objavio je da 81 odsto mladih u Južnoj Koreji odlučuje da ostane sa roditeljima.

U brojne podsticaje nisu uključene samo nacionalne i lokalne vlasti. Na primer, mnoge kompanije su počele da nagrađuju zaposlene koji odluče da osnuju porodicu. Građevinski gigant Booioung Group nudi svojim zaposlenima 75.000 dolara za svako dete koje donesu na svet.

U julu ove godine, južnokorejski predsednik Ioon Suk Ieol najavio je uspostavljanje novog ministarstva za plodnost kako bi pomoglo zemlji da se nosi sa, kako je rekao, „nacionalnim vanrednim stanjem“.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare