Kašnjenja u projektu su direktno rezultirala odlaganjem lansiranja nekoliko novih automobila, uključujući i naslednika modela ID.4.
U Volkswagenu ponovo imaju problema sa softverom. Po svemu sudeći, reč je o softveru koji je razvio Volkswagenov Cariad, a koji se tiče mehaničke platforme SSP (Scalable Sistem Platform).
Kašnjenja u projektu su direktno rezultirala odlaganjem lansiranja nekoliko novih proizvoda, uključujući i naslednika modela ID.4.
Prvobitna ideja je bila da modeli zasnovani na SSP-u počnu sa komercijalizacijom 2025. godine, ali sada to više nije slučaj.
Izvršni direktor Volkswagena, Tomas Šefer, nagovestio je da bi prvi model baziran na SSP-u mogao biti električni naslednik Golfa, koji bi trebalo da stigne 2028. godine.
Što se tiče problemima sa softverom, reč je o prilično visokim zahtevima koji se postavljaju pred dizajnere. Volkswagen želi da nova platforma podržava ultra-brzo punjenje (oko 12 minuta) i kompatibilnost sa sistemima autonomne vožnje 4. nivoa.
Kako saznaje Menadžer Magazin, sve to je uticalo da se lansiranje naslednika modela ID.4 odloži za 15 meseci.
Isto je potvrdio i Handelsblat, računajući da novi model ne može da stigne pre 2029. godine. To znači da će ID.4, koji je predstavljen 2020, biti na tržištu devet godina kada dobije naslednika.
Volkswagenov SUV model kodnog imena T-Sport takođe će biti odložen i na tržište će stići najranije 2031. godine.
Realno je očekivati da će se ovaj trend preslikati i na druge brendove VW grupe.
Dolazak poboljšane MEB+ mehaničke platforme, koju će koristiti dugo očekivani ID.2 i ID.1, donekle će poboljšati stvar.