Netflix, servis za streaming video sadržaja, nedavno je pretplatnicima u SAD-u poslao poslednje fizičke kopije filmova na DVD-ima.
Netflix već planira novi povratak u fizičku stvarnost, kako bi se sa svojim gledaocima snažnije povezao.
Njihov plan uključuje otvaranje lanca poslovnica, Netflix House, kako u SAD-u tako i u ostatku sveta. Na tim bi lokacijama ljubitelji njihovih filmova i serija bi mogli da dožive nova iskustva.
“Netflixove kuće” bi bile spoj trgovine, zabavnog parka i restorana. Posetioci bi se tamo, dakle, mogli da pronađu brendiranu robu, tematski vezanom za filmove i serije sa streaming servisa, imali bi prilike da prođu kroz razne zabavne sadržaje (npr. poligone s preprekama inspirirane onima iz serije Squid Game), a bila bi tu i ugostiteljska ponuda hrane i pića, takođe verovatno tematski vezana za njihove razne kuvarske rijalitije
Iz Netflixa ne otkrivaju mnogo o ovom planu, ali Bloomberg saznaje da bi prva dva Netflix Housea mogla osvanuti na području SAD-a tokom 2025. godine. Lokacije još nisu poznate, ali logičan bi izbor bili Hollywood i možda New York, kao središta filmske i turističke industrije.
“Videli smo koliko obožavaoci vole da urone u svet naših filmova i TV serija i mnogo smo razmišljali o tome kako to podići na viši nivo”, poručuje Josh Simon, potpredsednik kompanije zadužen za potrošačke proizvode.