Striminig servis Netfliks smanjio je cene u više od 30 zemalja u pokušaju da privuče više pretplatnika.
Cene su snižene u delovima Azije, Evrope, Latinske Amerike, Afrike i Bliskog istoka.
Ova odluka je usledila kada troškovi života rastu, a Netfliks ima sve veću konkurenciju.
“Korisnici nikada nisu imali više izbora kada je u pitanju zabava”, rekao je portparol kompanije za BBC.
Zemlje u kojima su snižene cene pretplate su Hrvatska, Malezija, Indonezija, Tajland, Filipini, Venecuela, Kenija i Iran.
U nekim slučajevima, pretplata je smanjena za polovinu.
“Uvek nastojimo da poboljšamo iskustvo naših članova. Možemo da potvrdimo da će cene biti ažurirane u određenim zemljama”, rekao je portparol Netfliksa.
Netfliks, koji posluje u više od 190 zemalja, ima sve veću konkurenciju poput Amazona, HBO i Diznija.
Prošle godine, iz kompanije su otpuštene stotine ljudi i predstavljena je jeftinija opcija striminiga sa reklamama.
Greg Peters, jedan od izvršnih direktora Netfliksa, u januaru je izjavio kako planiraju da privuku više pretplatnika.
“Želimo da proširimo spektar jer nastojimo da opslužujemo više članova širom sveta i pokušavamo da im obezbedimo odgovarajuću vrednost po tim različitim cenama”, rekao je Peters.
Iz kompanije kažu i da imaju planove i za one koji dele pretplate.
Početkom ovog meseca najavljeno je da će biti uvedena ograničenja deljenja lozinki u više zemalja.
To znači da će kupci morati da plate dodatnu naknadu ako žele da s prijateljima dele nalog.
Prošlog leta, iz Netfliksa su saopštili da su izgubili skoro milion pretplatnika između aprila i kraja juna.
Međutim, u januaru je iz kompanije saopšteno da se broj pretplatnika povećao krajem 2022. godine.
Izvor: BBC News na srpskom