Južnokorejski proizvođač automobila Hyundai će udvostručiti svoje investicije u električne automobile uprkos trenutno slabijoj prodaji EV na globalnom nivou.
“Dok drugi proizvođači povlače svoju strategiju elektrifikacije, mi smo i dalje fokusirani na svoje proizvode koji su se izuzetno dobro pokazali na tržištu”, rekao je izvršni direktor Hyundai America, Rendi Parker.
Kako prenosi portal The Verge, kompanija je u martu 2024. prodala 14.798 električnih automobila, što je za 53 odsto više u odnosu na isti mesec lane.
Druge kompanije su zabeležile pad prodaje, što ih je podstaklo da odlažu fabričke planove ili povuku investicije.
Globalno, Hyundai je prodao 153.519 električnih vozila u prvom kvartalu 2024. godine, uključujući hibride, plug-in hibride, električna vozila na baterije i električna vozila sa gorivnim ćelijama, što je 4,8 odsto manje u odnosu na isti period prošle godine.
Njen globalni operativni profit u prvom kvartalu pao je za 2,3 odsto u odnosu na prethodnu godinu.
“Nisam u poziciji da govorim o bilansu stanja na globalnom nivou, ali dozvolite mi samo da kažem da nam je dobro u Sjedinjenim Američkim Državama”, prokomentarisao je Parker.
Foto: Hyundai
Izvor: B92