25. Augusta 2025.

Najvažniji model: Novi Mercedes GLC sa svjetlećom maskom vidjeli smo uživo, premijera 7. septembra

Nije nam bilo dozvoljeno da fotografišemo, ali smo iskusili sportskiji izgled i prostraniju i digitalno spektakularniju unutrašnjost.

U nedjelju, 7. septembra, dan prije velike javne promocije na sajmu IAA u Münchenu, Mercedes će pokazati posebnu, električnu verziju modela GLC SUV, trenutno najvažnijeg i najprodavanijeg automobila u svom portfoliju. Moramo se pohvaliti, u Mercedesovim prostorijama u Stuttgartu smo ga već nakratko vidjeli uživo, izvana i iznutra, kao jedini pozvani mediji iz Hrvatske, a zatim su nas Mercedesovi inženjeri u kamufliranom modelu proveli na kratku vožnju kroz grad i okolinu, kako bi nam pružili prvi utisak o važnom novitetu.

Nažalost, nismo smjeli slikati prije službenog predstavljanja, ali bez ikakvog oklijevanja možemo reći – bit će bomba u svojoj klasi. Veći je od trenutnih dizel i benzinskih modela koji su ostali u prodaji (tačne dimenzije još nisu otkrivene), a ugodno nas je iznenadio dizajn sa sportskijim linijama i detaljima, posebno pozadi sa dvostrukim svjetlima u obliku krugova kao na sportskom automobilu, do sada netipično za Mercedesov SUV stil.

U društvu Gordana Wagenera , glavnog dizajnera Mercedesa, svjedočili smo i novoj maski hladnjaka kompanije, koja označava prekretnicu u dizajnu i imidžu ne samo GLC serije, već i svih nadolazećih modela (uskoro slijedi i električna verzija C-klase, koja nam je također ukratko prikazana). Blago zaobljeni kvadratni oblici prate oblike koje poznajemo iz bivših modela, sada već klasika, ali u pogledu performansi i tehnologije, te položaja velike Mercedesove zvijezde u sredini maske, prati digitalne i ambijentalne standarde. Naime, kao opcija, bit će osvijetljena na način da se intenzitet njenog osvjetljenja automatski povećava i širi kako se vlasnik približava svom automobilu.

Nova maska ​​se lijepo uklapa u novi prednji dio s dugom haubom s uzdužnim naborima, što u cjelini pokazuje snagu i prestiž s jedne strane, a tradiciju s druge. I prednja i zadnja LED dnevna svjetla izrađena su u obliku zvijezda. Vidjet ćete kada bude otkriven – novi GLC izgleda sjajno, posebno u 
AMG Line opremi . Novi detalji uključuju ručke na vratima koje se same izvlače, otvaranje poklopca motora pritiskom na logo brenda i segmentno zatamnjenje panoramskog krova.

Unutrašnjost, koja nudi bogatstvo ambijentalnih boja, izgleda kao komandni centar svemirskog broda. Digitalna pozornica se proteže cijelom širinom zaštitnički visokog naslona za ruke po uzoru na novi CLA, te nudi znatnu količinu funkcionalnog, informativnog i zabavnog sadržaja. Materijali pod prstima u izloženom, vrhunski opremljenom primjerku djeluju fino i elegantno, između prednjih sjedišta nalazi se širok “lebdeći” greben, pozadi ima primjetno više prostora nego u trenutnom modelu, a veći je i prtljažnik, koji na prvi pogled izgleda ogromno. Brojke nam nisu bile dostupne.

Modularna platforma će imati nešto duže međuosovinsko rastojanje od regularnih modela, a saznali smo da je baterija od 98 kWh razvijena nezavisno, ima arhitekturu od 800 V i mogućnost punjenja snagom od čak 320 kW. Za samo 10 minuta punjenja bit će spremna za sljedećih 260 kilometara vožnje, dok će domet s punom baterijom, kako nam je rečeno, biti veći od 650 kilometara .

Vozili smo se u električnoj verziji modela 400 EQ sa snagom elektromotora od 360 kW (489 KS), koji se lako nosio sa GLC-om težine oko dvije tone. S jedne strane, glatkoća, s druge strane, sila ubrzanja, te ovjes, upravljanje i odziv gasa, čije se ponašanje vrlo primjetno mijenja prema odabranom programu rada i mijenja karakter vožnje, ali i brz prolazak kroz krivine omogućen okretanjem zadnjih točkova, stvaraju uvjerljivu sliku u smislu vožnje.

Svi detalji bit će otkriveni prije salona u Münchenu, a električna verzija će se prodavati paralelno s već poznatim, standardnim modelom koji ostaje u svom trenutnom obliku, opremljen dizelskim i benzinskim motorima.

Jutarnji.hr

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare