Divizija BMW M iza sebe ima izuzetno uspešnu godinu. Po prvi put u istoriji, prodaja je premašila prag od 200.000 prodatih automobila, a sa ukupno 206.582 vozila, divizija M je činila 9,4% ukupne prodaje matičnog brenda BMW.
Ako vam ova vest zvuči poznato, imali smo pre tačno 365 dana vest sa istom temom, pogledajte je ovde…
Mnogima je najveće iznenađenje činjenica da je na dvoprocentnom međugodišnjem rastu prodaje značajan doprinos dao potpuno električni model BMW i4 M50.
Ovo četvorovratno, potpuno električno vozilo u obliku kupea sa četiri vrata sa kombinovanom snagom od 400 kW i pogonom na sva četiri točka postalo je najprodavaniji model divizije M tokom protekle godine, kako prenosi sajt Carscoops.
BMW i4 M50 spada u kategoriju modela M Performance, dok je divizija M poznatija po pravim sportskim modelima, kojima je takođe išlo veoma dobro. Na primer, prodaja kompaktnog kupea BMW-a M2 porasla je za 64%, dok je sportski karavan M3 Touring zabeležio rast od 57%.
Da ne bismo previše dužili o ovom i4 M50, možda će vam biti zanimljivije da pročitate test Saleta Dragovića, koji je kao i obično bio na visini zadatka, a tu je i test još jednog M-a – M440i, preciznije rečeno, uporedni test ova dva modela.
Odlično se pokazao i vodeći plug-in hibridni SUV BMW XM, čija je prodaja porasla za 16% u odnosu na prethodnu godinu. Ukupno gledano, prodaja pravih sportskih vozila iz M divizije porasla je za 8%, dostigavši 66.805 prodatih jedinica.
Tokom ove godine, BMW planira da na tržište izbaci novi BMW M5 i praktičniju verziju BMW M5 Touring, što znači da bi rezultati naredne godine mogli biti još bolji.
AutoRepublika