Na sceni je četvrta generacija, koja je sada temeljno renovirana, a sve u cilju održavanja izuzetno visoke stope prodaje na evropskom tržištu. Pored poboljšane bezbednosti, automobil je dobio poboljšani infotainment, kao i nove hibridne opcije.
Najveća inovacija je verzija Hibrid 130 sa još snažnijim hibridnim pogonom. Ovaj je takođe zasnovan na 1.5 benzinskom motoru, ali ima jači elektromotor i instaliran novi softver. Kombinovana isporuka uključuje maksimalnih 130 KS, ali i drastičan skok obrtnog momenta sa 141 na 185 Nm.
U Toyoti kažu da se to najviše oseća u preticanju, kada je međuubrzanje od 80 do 120 km/h za 7,5 sekundi. Ubrzanje do 100 km/h je skraćeno za pola sekunde, na 9,2 sekunde. Istovremeno, hibridne verzije će biti ponuđene u paketima opreme GR Sport i Premiere Edition umesto vrhunskih performansi, što uključuje jedinstvenu Neptun plavu nijansu sa crnim krovom, 17-inčne felne i plave detalje u kabini.
Poboljšana bezbednost uključuje napredniji sistem detekcije opasnosti koji sada prepoznaje motocikliste pored automobila, pešaka i biciklista. Ostali sistemi pomoći su takođe poboljšani. Na primer, Proactive Driving Assist uključuje automatsko usporavanje u krivinama i manevar izbegavanja prepreka.