Škoda ne bi bila gdje je danas da nije proizvela model Favori, a upravo je ovaj model bio izuzetno značajan faktor u odluci Folksvagena da preuzme kompaniju. Dizajnirao ga je Bertone i to je prvi model češkog brenda s motorom smještenim naprijed i pogonom na prednje točkove. Nastao je nakon što je čehoslovačka vlada u decembru 1982. godine donijela odluku da bude potpuno razvijen do juna 1985. godine, odnosno da se počne proizvoditi u periodu do pet godina.
Favorit je “lansiran” u julu 1987. godine na sajmu u Brnu, a poboljšan je u drugoj polovini svog životnog ciklusa nakon što je Škodu preuzeo Folksvagen 1991. godine. Hetbek je “penzionisan” 1994. godine kada je stigla Felicia, a koju je kasnije zamijenila Fabia.
Na fotografijama je obnovljeni Favorit iz 1993. godine koji je poput vremenske kapsule. Prvobitna vlasnica iz Atine ga je kupila prije 30 godina, a automobil je prešao samo 34 kilometra. Ti kilometri su pređeni na putu od salona do garaže blizu doma vlasnice, koja je nakon kupovine automobila zaključila da vožnja ipak nije za nju. Favorit je stajao u garaži 30 godina, a na jesen prošle godine je prodan na aukciji. Trkač Jiri Mičanek Junior ga je kupio za 24.000 evra.
Novi vlasnik ne planira mnogo voziti automobil, koji je u sjajnom stanju osim tek nekoliko manjih ogrebotina. Unutrašnjost je savršena, dok su sjedišta još uvijek zaštićena najlonima.
Favorit je opremljen LX paketom opreme te sadrži imitaciju drveta i grafike na bokovima, prenosi Kliks
Klix.ba