Za taj oproštaj pobrinuo se šestocilindarski 4.0 benzinac, koji se “vrti” do 9.000 obrtaja u minutu. Vlasnik će moći da računa na oko 500 KS i 449 Nm, najviše što je jedan Porsche Boxster nudio od svog debija 1996. godine.
Novi model preuzima i menjač od Caymana GT4 RS. U pitanju je sedmostepeni PDK zahvaljujući kome ovaj Boxster od 0 do 100 km/h stiže za samo 3,4 sekunde i ne posustaje sve do 308 km/h.
Na 200 km/h je za samo 10,9 sekundi.
Pored mehanike, Spyder RS i GT4 RS takođe dele elemente aerodinamike. Pre svega, vredi pomenuti prednje branike sa NACA usisnim profilom.
Ono što Spyder nema je zadnje “krilo”, ali automobil ima modifikacije u vidu integrisanog zadnjeg spojlera.
Recimo i da Spyder RS ima za 7,6 kg lakši sklopivi krov od regularnog modela, ali i da je sa 1410 kg ukupno lakši za 40 kg. Dodajte tome PASM sistem (Porsche aktivno upravljanje ogibljenjem), kao i činjenicu da je automobil dodatno spušten za 30 mm.
Najjači Boxster će se naći u prodaji sledećeg meseca, a ponuda u Nemačkoj kreće od 155.575 evra. Prve isporuke očekuju se u julu, baš na vreme za uživanje u vožnji sa spuštenim krovom.
Uprkos visokoj ceni, ovaj automobil bi takođe mogao biti odlična investicija. Ipak, ovo je poslednja verzija te vrste – od 2025. godine Porsche 718 će se kretati isključivo na struju.
Izvor: B92