Kao što možete pretpostaviti, kompakt će biti električna verzija „tradicionalnog“ Caspera. Podsetimo da je jeftini benzinac sa petoro vrata debitovao 2021. godine; deli osnovu sa Kijom Picanto. Ako je Casper nazvan po triku koji skejtborderi rade (a ne u čast samog duha), onda je reč Inster izvedena od „intimate“ и „innovative“ (intiman i inovativan). Zanimljivo je da se benzinski krosover nikada nije prodavao van korejskog tržišta.
Sudeći po slikama, električni automobil će zadržati ugaonu karoseriju originala, ali će nova modifikacija i dalje imati svoj dizajn. Konkretno, „zelena“ verzija će dobiti originalna svetla za vožnju, koja se sastoje od odvojenih LED delova; pored toga, dobiće „pikselska“ zadnja svetla i druge branike. U kabini će biti ugrađena nova virtuelna instrument tabla, a električni automobil će možda biti opremljen većim tabletom za multimedijalni sistem.
Dimenzije Instera/Caspera Electrica još nisu otkrivene. Dužina benzinskog Caspera je 3.595 mm, širina 1.595 mm, visina 1.575 mm, međuosovinsko rastojanje jeste 2.400 mm.
Kompanija još nije govorila o tehnologiji elektrokrosovera. Istovremeno je saopšteno da će autonomija modela namenjenog Koreji biti 315 km, a globalna verzija će moći da pređe 355 km (prema WLTP-u). Casper se nudi sa trocilindričnim atmosferskim benzincem 1.0 i turbo motorom iste zapremine snage 76 i 100 KS. Shodno tome, SUV je opremljen šestostepenim automatskim menjačem i samo pogonom na prednje točkove.
Puna premijera Instera/Caspera Electrica biće održana u okviru Međunarodnog sajma mobilnosti u Busanu, koji se otvara 27. juna.
AutoRepublika