Moto Guzzi je podneo zahtev za nova prava na žig nad imenom Stornello u SAD nakon što mu je prethodni istekao prošle godine. To nagoveštava da kompanija planira da oživi ime na novom modelu i to u ne tako dalekoj budućnosti.
Dok će mnoge kompanije zadržati prava nad davno mrtvim nazivima modela samo u slučaju da osete potrebu da ih ožive, Kancelarija za patente i žigove Sjedinjenih Američkih Država ima strožije zahteve od mnogih drugih zemalja i zahteva da se zaštićeni naziv iskoristi. Time ovaj potez dobija na važnosti i sugeriše da ćemo Stornello ponovo videti na proizvodnom motociklu. Poslednji set prava na žigove u SAD koje je matična kompanija Moto Guzzi, Piaggio, držala nad imenom Stornello, prijavljen je još u novembru 2015.otprilike u isto vreme kada je lansiran ograničeni model Moto Guzzi V7 Stornello iz 2016. – i istekao je u novembru prošle godine.
Poslednji model Stornello zasnovan na V7 bio je omaž Stornello 125 Scrambler America modelu, koji se proizvodio od 1965. do 1968. Samo ime Stornello datira još ranije, s početka šezdesetih kada je predstavljen na putno orijentisanom jednocilindarskom motoru od 125 kubika. Danas Guzzi ima nekoliko opcija kada je u pitanju oživljavanje ovog imena.
Jedna mogućnost je da će sledeći Stornello uzeti svoj znak od prethodnog. V7 je i dalje u asortimanu Moto Guzzija, iako je mnogo poboljšan u poslednjoj deceniji, tako da bi novi Stornello skrembler zasnovan na V7 bio relativno lak za projektovanje. Alternativno, V85 TT, koji nije bio deo Guzzi asortimana 2015. godine kada je predstavljen poslednji Stornello, već ima određene terenske sposobnosti i lako bi se mogao preraditi u mašinu retro stila sa ciljem da se takmiči protiv Scrambler 900 mašine kompanije Triumph.
Druga mogućnost je da Moto Guzzi za inspiraciju neće tražiti Stornello Scrambler iz šezdesetih, već stariju, ulično orijentisanu mašinu. Početkom ove godine Piaggiovi probni vozači su primećeni na prototipu male težine, s paralelnim tvin motorom kakav se nalazi na Apriliji RS 457, ali umotan u šasiju i stil koji je izgledao kao da je deo Moto Guzzi linije. Mali, početni Moto Guzzi je bio upravo ono što je bio originalni Stornello, tako da ako Guzzi krene sa novim 450, to bi mogao biti prikladno ime za takvu mašinu.
Motomagazin.rs