Ime Moto Guzzi Stornello bi moglo da oživi nakon pola veka.
Jeste da je 2016. godine jedno specijalno izdanje V7 ponelo to ime, ali pravi Stornello nije napravljen još od 1974.
Ostaje da se vidi da li će to ime zaista odgovarati novoj mašini, a za sada, sve što znamo na ovu temu je da je sam naziv registrovan u SAD. Samo to i ništa više.
Originalni Stornello je bila dvotaktna mašina dostupna u varijantama od 125 i 160 kubika. Za Moto Guzzi je tokom šeszdesetih Stornello bio ono što je Monster bio za Ducati tokom devedesetih tj. omogućio je brendu da ostane operativan u teškom finansijskom trenutku.
Trenutni najmanji motocikl Moto Guzzija je V7 koji je korišćen kao osnova za pomenuto specijalno izdanje. V7 deli svoj dvocilindarski motor od 850 kubika sa V85, ali ga stavlja u pristupačniji paket. Dakle, Stornello bi trebalo da donese jedinicu manje kubikaže.
U isto vreme, međutim, savremeni brend Moto Guzzi nije izgrađen na velikim modelima, već na ekskluzivnijim motociklima. Ili će proizvođač napraviti zaokret u svojoj proizvodnoj politici, ili će jedina sličnost koju će novi Stornello imati sa svojim pretkom biti – ime. Ostaje nam da čekamo još informacija.
Motomagazin.rs