27. Decembra 2023.

Mislio da ga je samo zakačio – popravka koštala više od automobila

Neobična priča ovih dana stiže iz Kanade, a “glavni lik” je Hyundai Ioniq 5.

Jedan vozač ovog modela je na putu naleteo na nešto čime je oštetio donji deo karoserije, a u prvi mah se činilo da je samo malo zakačio donji poklopac baterije i jedan otvor na njemu, što ne bi trebalo da je ozbiljno.

Međutim, pravi zaplet počeo je kada je odvezao automobil na servis zbog nekog kvara koji nije imao veze sa ovim, ali su mu mehaničari rekli da bi trebalo da zbog prethodno napravljenog oštećenja zameni celu bateriju. Ovakav tim štete garancija ne pokriva, a cena nove baterije, kako su mu rekli iz fabrike Hyundai, bila je 30.000 kanadskih dolara.

Vlasnik se potom obratio osiguranju, od kojeg je dobio njihovu procenu troška zamene baterije, ali je tada cena već narasla na više od 61.000 kanadskih dolara (gotovo 42.000 evra). Budući da je automobil koštao 55.000 dolara, proglašena je “totalka”, a sve zbog ogrebotine i manjeg pomeranja poklopca baterije. Naravno, uz sve to, buduća premija osiguranja biće mu značajno povećana.

Neugodno iznenađen, vlasnik vozila je kontaktirao i Hyundai, ali oni su prebacivali odgovornost na servis, pa mu čak i nudili popust na kupovinu novog vozila.

Zamena baterije nije bila upitna, morala se obaviti, a u svakom je slučaju koštala više od novog automobila. Ono što se pojavilo kao jedno od potencijalnih objašnjenja, jeste mogućnost da spoljni serviseri povećavaju cene zamene baterija kada ih plaća osiguranje.

Na kraju, vlasnik je dobio odštetu osiguravajućeg društva, a oni su vozilo dalje prodali.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare