Iza stvaranja atraktivnog konceptnog modela Vision One-Eleven stoji Mercedesov međunarodni tim dizajnera u Kaliforniji u kojem su, izborom boje i mnogobrojnim detaljima na izrazito niskoj karoseriji, stvorili podsjetnik na Mercedesov eksperimentalni prototip C111 koji je njemačka kompanija prije 53 godine napravila u 16 primjeraka za potrebe testiranja raznih pogonskih opcija i tehničkih rješenja.
Narandžaste eksperimentalne prototipe C111 pokretali su različiti centralno smješteni benzinski i dizelski motori, uključujući i Wankel opciju, a najsnažnija verzija koju je pokretao 4,8-litarski V8 turbobenzinac (507 KS) na testnoj stazi Nardò razvijala je više od 400 km/h.
Mercedes je 21 godinu poslije na Sajmu automobila u Frankfurtu predstavio slično koncipiran predprodukcijski model C112 koji je pokretao 6-litarski V12 motor. 700 kupaca uplatilo je avans za obećano produkcijsko izdanje koji im je na kraju vraćen, jer su u Stuttgartu ipak odustali od najavljene proizvodnje.
Nema najava da će atraktivni Vision One-Eleven krenuti stopama kojima je krenuo ultrasportski hibridni “F1“ AMG One, ali je otkriveno da bi niski i široki dvosjed s prepoznatljivim “gullwing“ vratima pokretala četiri YASA elektromotora koji bi mogli proizvoditi skoro 2.000 konjskih snaga.