24. Februara 2023.

Mercedes otkrio izgled unutrašnjosti nove E-Klase: Selfie kamera, TikTok i zabava uz igru Angry Birds

Muzika, igre i streamovanje sadržaja mogu se doživjeti u automobilu skoro svim čulima. Zahvaljujući digitalnim inovacijama u unutrašnjosti, E-Klasa je sada inteligentnija, postižući novu dimenziju personalizacije i interakcije. U isto vrijeme, elektronska arhitektura je više vođena softverom, a manje hardverom. Ovo čini osnovu za individualnije ažuriranje unutrašnjih sistema u budućnosti.

Računske funkcije prethodno odvojenih domena odvijaju se u jednom procesoru. Ekrani i MBUX infotainment sistem tako dijele novi, veoma moćan centralni računar. Ovaj oblik umrežavanja poboljšava performanse, jer se tokovi podataka mogu prenositi znatno brže.

Paket zabave (MBUX Entertainment Plus) biće dostupan za novu E-Klasu. On uključuje hardver, usluge Mercedes me Connect Services i paket podataka od drugih provajdera. U zavisnosti od tržišta, koristi se komunikacijski modul sa 5G tehnologijom prijenosa. Standard mobilnog telefona 5G omogućava mnogo brže prenose podataka od LTE/UMTS .

Lansiranje E-Klase počinje sa modelom limuzine. Prvi modeli serije 214 stići će u evropske prodajne salone na ljeto 2023. godine. U SAD će lansiranje na tržište biti održano u jesen 2023. godine.

Muzika postaje vidljiva: Vizualizacija zvuka

S novim aktivnim ambijentalnim osvjetljenjem sa vizualizacijom zvuka, putnici u novoj E-Klasi mogu da iskuse muziku sa tri čula: dijelovi muzike i zvuk iz filmova ili aplikacija mogu da se čuju (sa Dolbi Atmos® tehnologijom po želji), da se osjećaju (od strane sredstva zvučnih rezonantnih pretvarača u opcionom Burmester® 4D surround zvučnom sistemu) i sada također “da se vide“. Vizualizacija se odvija na svjetlosnoj traci aktivnog ambijentalnog osvjetljenja (opciono). Prvi put, ovo se primenjuje u cijeloj E-Klasi. Na primjer, brze ritam sekvence mogu izazvati brze promjene svjetla, dok tečni ritmovi mogu da stvore nježno stapajuća svjetlosna raspoloženja.

Zabavno iskustvo za suvozača je uvijek impresivno. Na svom opcionom ekranu, suvozač može da gleda dinamičan sadržaj kao što je TV ili video streamovanje čak i kada vozač za volanom gleda preko njih. Razlog za ovo je što je moguće trenutno isključiti vidljivost ekrana za vozača. Napredna funkcija vizuelnog štita zasnovana na kameri smanjuje njenu osvjetljenost i na taj način smanjuje rizik od ometanja vozača.

Zabavni program u E-Klasi je interaktivniji nego ikada. Stručnjaci za softver u Mercedes-Benzu razvili su novi sloj kompatibilnosti koji omogućava instalaciju aplikacija drugih provajdera. Sljedeće aplikacije su dostupne na centralnom displayu od lansiranja E-Klase: platforma za zabavu TikTok, igra Angry Birds, aplikacija Webex, aplikacija Zoom i pretraživač Vivaldi. Pored toga, ZYNC entertainment portal (opciono) nudi video streamovanje, sadržaj na zahtjev, interaktivna iskustva, lokalne video programe, sport, vijesti, igre i još mnogo toga na centralnom i displayu putnika, preko jednog korisničkog interfejsa.

Još jedna nova karakteristika je selfie i video kamera (deo opcionog MBUX Superscreena) na vrhu kontrolne table. Kada vozilo miruje, vozač može da učestvuje u online video konferencijama preko npr. Webex aplikacije ili da snima lične fotografije i video zapise.

Više pogodnosti u radu je takođe dostupno sa MBUX-om. S funkcijom “Just Talk “, inteligentna glasovna kontrola sada može da se aktivira bez ključne riječi “Hey Mercedes“. Kada je funkcija aktivirana, na displayu se pojavljuje crveni simbol mikrofona. Ovo ukazuje da je vozilo spremno i da čeka komande.

Dodata svakodnevna pogodnost: Rutine

Mercedes-Benz radi na korišctenju vještačke inteligencije (AI) kako bi automobil naučio koje sisteme udobnosti putnici u vozilu više puta koriste. S obzirom na iste okolnosti, cilj je da AI automatizuje takve funkcije. Rezultat je personalizovana automatizacija. Mercedes-Benz koristi termin “rutina“ za ovu inovaciju, čiji je razvoj već uznapredovao.

Prilikom lansiranja nove E-Klase, kupci će moći da koriste šablone za standardne rutine. Takođe imaju mogućnost da sami kreiraju rutine. Pri tome, mogu povezati nekoliko funkcija i uslova. Na primjer, “Uključite grijanje sjedišta i podesite ambijentalno osvetljenje na toplo narandžasto ako je unutrašnja temperatura ispod 12 stepeni“.

Za poboljšano wellness iskustvo: ENERGIZING COMFORT i THERMOTRONIC sa digitalnom kontrolom ventilacije (oba opciono).

Umirujući zvuci, masaža, aktiviranje svjetla

Mercedes-Benz nudi sveobuhvatan wellness program s različito konfigurisanim programima ENERGIZING COMFORT i individualnim preporukama ENERGIZING COACH sistema. E-Klasa donosi debi nove funkcije: ENERGIZING COMFORT program za prevenciju mučnine kretanja pomaže pogođenim putnicima da ublaže simptome. Bio feedback funkcija10 je također planirana za ENERGIZING COACH sistem. Ova funcija može smanjiti osećaj stresa vježbama disanja.

Sa THERMOTRONIC automatskom kontrolom klime (opciono dodatno), digitalna kontrola ventilacije poboljšava iskustvo udobnosti. Automatski prilagođava prednje ventilacione otvore prema željenom scenariju ventilacije. Ovo se može uraditi preko korisničkog profila na bazi sjedište po sjedište, na primjer.

MBUX Superscreen sa velikom staklenom površinom i novodizajniranim ikonama: Dizajn enterijera

Sportski, kvalitetni, digitalni – ova tri atributa opisuju dizajn enterijera. Instrument tabla oblikuje digitalno iskustvo u unutrašnjosti. Ako je E-Klasa opremljena opcionim ekranom suvozača, velika staklena površina se proteže do centralnog ekrana. Vizuelno odvojen od ovoga je ekran instrument table visoke rezolucije u vidnom polju vozača.

Glavne ikone na centralnom i opcionom displayu putnika sada su jednostavnije, a također su označene bojama da odgovaraju dizajnu ikona na pametnim telefonima. Ovo omogućava vozaču da ih još intuitivnije prepozna.

“Srce brenda“ više od 75 godina

S više od 17 miliona isporučenih vozila od 1946. godine, E-Klasa i njeni prethodnici su najprodavanija serija modela u historiji brenda Mercedes-Benz. Mnogi ga doživljavaju kao “srce brenda”. Nasleđe E-Klase datira još iz ranih dana brenda. Čak i u ranim godinama 20. vijeka, kompanije prethodnice današnjeg Mercedes-Benz AG-a dominirale su ovim segmentom, vozila pozicionirana ispod luksuzne klase, ali iznad klase malih automobila sastavni su dio portfolija modela brenda Mercedes-Benz. Od 1930-ih godina, modeli su imali oznake koje i danas zvuče poznato, na primjer 200 (1933) i 230 (1936), kao i dizel varijanta 260 D (V 138, 1936) – prvi putnički auto na svijetu sa dizel motorom.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare