Prema proizvođaču, staklena krovna ploča možda nije pravilno pričvršćena na određenim automobilima i mogla bi da se odvoji od vozila.
Tačnije, opoziv uključuje 123.696 modela C-klase, E-klase, CLK-klase i CLS-klase proizvedenih od 2001. do 2011. Takođe uključuje odgovarajuće AMG varijante velike snage.
Prema dokumentima dostavljenim National Highway Traffic Safety Administrationu, problem je prvi put skrenuo pažnju Mercedesa u decembru 2017. Proizvođač automobila je pokrenuo početnu istragu o tvrdnjama izvan SAD-a o odvajanju krovne ploče od vozila. Mercedes je tokom istrage otkrio da je dobavljač menjao proizvodni proces krovnog prozora tokom godina, menjajući vreme sušenja za vezivno sredstvo staklenog krovnog otvora, navodi Jutarnji.hr.
Nalazi su rezultirali time da je kompanija objavila opoziv u decembru 2019. zbog problema. Proizvođač automobila je utvrdio da vezivno sredstvo možda nije zadovoljilo specifikacije tokom određenog perioda proizvodnje. Naknadne istrage su nastavile da otkrivaju probleme s delom, što je prisililo proizvođača automobila da proširi opseg opoziva u martu 2021.
U međuvremenu, Mercedes je nastavio da radi sa svojim dobavljačem da bi utvrdio opseg i uzrok problema. U aprilu 2022. proizvođač automobila je saznao da delovi koji su prošli potpuni proces sušenja još uvek mogu da pate od problema s odvajanjem.
Nekoliko meseci kasnije, u septembru 2022., dobavljač je otkrio da je nekoliko faktora tokom procesa proizvodnje moglo da utiče na kvalitet delova, a ne samo na vreme sušenja, što je navelo proizvođača automobila da sprovede ovaj opoziv.
B92.