Ova odluka najverovatnije dolazi kao posledica nove poslovne politike da se kompanija većinom prebacuje na električne automobile, pa izdvajanje brenda pod EQ nalepnicu nema previše smisla.
Mercedes je prvi put koristio ime EQ na serijskim automobilima sa EQC SUV-om iz 2019. godine. Od tada, kompanija je primenila brendiranje i na električne verzije konvencionalnog dizajna kao što je EQB, kao i na jedinstvene modele kao što je EQS SUV. Koncept modeli poput EQXX sa dugim dometom su se na sličan način pridržavali nomenklature.
U izjavi za Reuters, portparol Mercedesa rekao je da je “prerano” za otkrivanje planova. Međutim, ističe da će proizvođač automobila “prilagoditi” upotrebu EQ brenda pošto je plan da Mercedes do 2030. godine u potpunosti pređe na električna vozila. Identifikacija i dalje igra ključnu ulogu u trenutnoj strategiji kompanije za električna vozila, dodao je portparol.
Ako je izveštaj tačan, ova promena biti iznenađenje. Iako su proizvođači automobila često koristili imena za isticanje električnih verzija svojih vozila, kao što su Chevy Bolt i Ford Mustang Mach-E, i ove kompanije počinju da se oslanjaju na tradicionalnije nadimke kako električna vozila postaja sve uobičajeniji. Novi Chevy Blazer je pravi primer. Kako stvari danas stoje, EV će na kraju postati podrazumevana opcija, kao danas benzin ili dizel, a kompanije neće morati dodatno da ističu električni pogon kao prodajnu tačku.
Benchmark.