Mercedes-Maybach S580e će se prvo pojaviti u Kini, a nakon toga na Tajlandu, u Evropi i drugim zemljama.
Ispod haube se nalazi Mercedesov 3,0-litarski 6-cilindrični benzinski motor koji razvija 367 KS i 500 Nm obrtnog momenta, dok električni motor isporučuje 150 KS i 440 Nm obrtnog momenta.
Benzinski i električni motor kombinovano nude 510 KS i 750 Nm obrtnog momenta, baš kao u slučaju modela Mercedes-Benz S580e. Iz Mercedesa kažu da Maybach S580e od 0 do 100 km/h ubrzava za 5,1 sekundi i dostiže maksimalnih 250 km/h. U električnom modu maksimalna brzina iznosi 140 km/h.
Maybach dolazi standardno s 11 kW punjačem, no opciono je moguće dobiti i 60 kW DC punjač koji napuni bateriju za 30 minuta.
Iz Mercedes-Maybacha nisu otkrili veličinu baterije, no poznato je da Mercedes-Benz S580e koristi bateriju kapaciteta 28,0 kWh, što je više nego dvostruko u odnosu na plug-in hibrid koji je zamijenio. Maybach ima električni domet do 100 kilometara po WLTP ciklusu, baš kao i Mercedesova verzija automobila.
Maybach je diskretno integrisao mnoge karakteristike specifične za električne automobile. Port za punjenje skriven je na lijevoj strani, dok plavi detalji u svjetlima nagovještavaju da je riječ o elektrificiranom vozilu. U unutrašnjosti je indikator stanja napunjenosti baterije, koji je dio instrument table.
Više detalja o značajnijim promjenama načinjenim za plug-in model nije otkriveno, no definitivno obiluje raskoši, luksuzom i tehnologijom, baš kao i ostatak Maybachove linije.
Zasad nema informacija o početku prodaje i cijeni.