Automobil će biti prodan na aukciji kuće Mecum u maju, a poznat je i po tome što se našao na naslovnici magazina Motor Trend u decembru 1980. godine te obavio turneju u svrhu promocije projekta. Planirana je proizvodnja 250 primjeraka, no na kraju je proizvedeno samo 10. Stoga je zaista riječ o rijetkom prototipu koji će definitivno privući pažnju kolekcionara. Lakiran je u kombinaciju Bittersweet Orange narandžaste i sive boje, sadrži McLaren Mustang grafike na vratima, hauba je napravljena od fiberglasa, ima široke batobrane i BBS felge.
U unutrašnjosti se nalaze crna Recaro sjedišta te Racemark upravljač, kao i zaštitni kavez, Stewart Warner instrumenti i pločica na armaturnoj ploči koja sadrži slovo “P” označavajući da se radi o prototipu.
Mustang iz osamdesetih nije bio poznat po velikoj ponudi motora, a prototip pokreće 2,3-litarski četverocilindrični motor s turbopunjačem koji zahvaljujući McLarenovim poboljšanjima razvija 175 KS. Iako to nije mnogo danas, ipak predstavlja značajno poboljšanje u odnosu na standardnih 132 KS. Motor je uparen sa četverostepenim manuelnim mjenjačem, a automobil je prešao svega 895 kilometara u protekle 43 godine.
S obzirom na status prototipa, očekuje se da će novi vlasnik izdvojiti između 67.500 i 90.100 eura.