Treća generacija najpopularnijeg Mazdinog SUV-a donosi evoluciju prepoznatljivog dizajna i voznih karakteristika, uz značajna poboljšanja udobnosti, prostranosti i naprednih tehnologija.
Mazda Motor Europe, europski odjel japanskog proizvođača automobila, predstavila je potpuno novu, treću generaciju popularnog crossover SUV-a Mazda CX-5.
Ovaj model je ključan za njihovo poslovanje i snagu brenda Mazda na evropskom tržištu, a njegova premijera označava nastavak uspješne priče započete s tim modelom još 2012. godine.
Prva generacija modela CX-5 bila je pionirski model koji je u potpunosti usvojio Mazdinu dizajnersku temu “KODO – Duša pokreta” i tehnologiju SKYACTIV, kombinujući napredne vozne performanse s ekološkom učinkovitošću.
Od tada, CX-5 je postao najprodavaniji Mazdin model na globalnom nivou, s prisutnošću u više od 100 zemalja i regija te kumulativnom prodajom koja premašuje 4,5 miliona primjeraka.
Sportski i urbani dizajn te “Jinba-Ittai” iskustvo vožnje, koje vozaču omogućuje intuitivnu kontrolu nad vozilom, ključni su razlozi njegove popularnosti, prenosi Bug.hr.
Evolucija udobnosti
Razvojni koncept nove generacije modela CX-5 sažet je u krilatici “Emocionalna udobnost nove generacije za svaki dan”, kažu iz japanske kompanije.
Cilj je bio stvoriti automobil koji će kupci još više cijeniti, ali nasljeđujući i razvijajući prepoznatljivi dizajn i vozne performanse. Značajna su poboljšanja napravljena u području prostranosti i iskoristivosti unutrašnjosti, udobnosti u vožnji te zvučnoj izolaciji, čime se osigurava komfor u različitim situacijama, od gradske kupovine i porodičnih putovanja do slobodnih aktivnosti.
Foto: Youtube/Printscreen
Izvor: nezavisne