29. Jula 2024.

Mazda ima novi logo

Poput brojnih drugih auto-kompanija, japanski proizvođač pojednostavio je svoj prepoznatljivi amblem.

Čini se da svaka auto-kompanija to radi ovih dana. Umesto trodimenzionalnog logotipa sa teksturom i karakterom, brendovi pojedostavljuju svoj vizuelni identitet u skladu sa savremenim trendovima i tehnologijama.

Mazda je poslednja u nizu koja je izmenila amblem kako bi bolje korespondirao sa digitalnom erom. 

Nedavna prijava novog zaštitnog znaka patentnom zavodu u Japanu pokazuje novi dvodimenzionalni Mazdin logo.

Primetno je da se novi logo ne udaljava daleko od Mazdinog trenutnog amblema. Zadržava iste konture kao i trenutni, koji japanski proizvođač koristi od 1997, a koji predstavlja uokvireno stilizovano slovo “M”.

Pažljivijim posmatračima nije moglo da promakne da je Mazda koristila verziju novog amblema na konceptnom električnom automobilu još u aprilu.

Podsećamo, SUV koncept Arata je debitovao na sajmu “Auto China 2024” u Pekingu sa pojednostavljenim, osvetljenim logotipom na prednjoj strani vozila.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare