GranTurismo dolazi u tri verzije. Bazična je Modena, čiji 3.0 V6 tvin-turbo proizvodi 496 KS.
Sledi Trofeo sa istim motorom, ali pojačanim na 557 KS. Z vrhu ponude je električni Folgore koji ima čak 761 KS i bateriju kapaciteta 92,5 kWh.
Sve navedeno smo znali i ranije, ali sada možemo da zavirimo i u kabinu ovog automobila.
GranTurismo donosi koncept sedišta 2+2, a Maserati će ponuditi nekoliko osnovnih stilova, kao i brojne opcije personalizacije.
Kao što se i očekivalo, veći deo komandne table ima dizajn koji smo videli na novom krosover Grecale, a najveća inovacija su delovi panela presvučeni kožom.
Modena je u bež-crnoj kombinaciji sa drvenim detaljima, Trofeo donosi crno-crvenu kombinaciju sa karbonskim elementima, a Folgore je u belo-plavom stilu.
Kao što se i očekivalo, kokpit je digitalan i nadovezuje se na centralni ekran multimedijalnog sistema dijagonale 12,3 inča.
Tu je i dodatni ekran od 8,8 inča, luksuzni digitalni sat i head-up displej.
Nekima će možda smetati što nema fizičkih prekidača za ventilaciju i kontrolu klime, ali Maserati naglašava da je kontrola preko komandi osetljivih na dodir veoma jednostavna i brza.
Šlag na torti je volan sa start-stop dugmetom i Manettino prekidačem, poznatim iz pomenutog modela Grecale.
Sva sedišta, uključujući ona u drugom redu, izgledaju veoma udobno.
GranTurismo ima i premijum hi-fi sistem marke Sonus Faber sa 19 zvučnika i 1.195 W snage.
Prošiveni logo na svakom sedištu, zajedno sa italijanskom zastavom na komandnoj tabli, i natpisi “Since 1914” su detalji koji zaokružuju skladni dizajn.
Koja od ove tri kombinacije enterijera se vama najviše sviđa?
B92.