Snagu isporučuje fabrički Nettuno motor – trolitarski V6 sa dva turba, koji je Mansory pojačao na 720KS i 850Nm maksimalnog obrtnog momenta. To je postignuto softverskom intervencijom i ugradnjom izduvnog sistema visokih performansi. Snaga se šalje na zadnje točkove preko osmostepenog automatskog menjača.
Nakon ovih izmena, kupe ubrzava od 0-100km/h za 2,7 sekundi, a maksimalna brzina je 330km/h.
Prednje felne su prečnika 21 inča, a zadnje 22 inča. Automobil je dobio šire prednje usisinike, agresivniji prednji spliter, otvore integrisane u blatobrane, novi poklopac motora i širi difuzor. Neki delovi nisu ofarbani, što stvara još upečatljiviji utisak.
U kabini skoro nijedna komponenta niti površina nisu ostavljeni nedirnuti. Sedišta, kabinska konzola, paneli vrata, čak i prostor za noge presvučeni su kožnim tapacirungom. On je najvećim delom žute boje, ali je dodata i bela radi kontrasta, a na sedištima je italijanska trobojka, kao i na velikim polugama za menjanje stepena prenosa.
Mansory nije objavio detalje o ceni, ali ako se zna da fabrički model košta oko 220.000 EUR u osnovnoj varijanti, tjunirana je sigurno značajno skuplja.
Izvor: Nacionalnaklasa