Među posljednjim kreacijama iz Wuppertala je i zanimljiva opcija za vlasnike BMW-ovog SUV-a X5 (prije posljednjeg redizajna) čija se najsnažnija turbodizelska verzija krila iza oznake M50d.
Takav X5 pokreće redni trolitarski 6-cilindarski turbodizelski motor koji razvija 400 konjskih snaga i 760 Nm najvećeg obrtnog momenta za čiju je distribuciju na podlogu zadužen 8-stepeni automatski mjenjač, a spomenute brojke dovoljne su za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 5,2 sekunde i elektronski ograničenih 250 km/h.
Opravdano ili ne, u Manhartu su odlučili da prošire „ergelu“, pa turbodizelski motor u njihovom X5 M50d razvija 465 konjskih snaga i nudi 870 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je (kako naglašavaju) znatno više od najvećeg obrtnog momenta koji nudi 4,4-litarski turbobenzinski V8 motor u aktuelnom modelu X5 M Competition.
Zaboravimo li na povećan potencijal motora, čini se da je najljepša strana Manhartovog projekta diskretan pristup oko dorađivanja pojedinih elemenata karoserije na kojoj dominira crna boja, a među novim detaljima ponajviše se ističu 23-inčne aluminijske felge na kojima su Continentalove gume SportContact 7 dimenzija 315/25. Bez Manhartovih karakterističnih aplikacija na karoseriji u boji zlata, kontrast “noći bez mjesečine“ daju žute kočne čeljusti.
Podaci o performansama nisu objavljeni, ali je objavljeno da za 23-inčne felge treba izdvojiti 7.545 eura, a za dodatnih 65 “konja“ i 110 Nm obrtnog momenta 2.195 eura.