Ideja kompanije LG je da se prebaci na novi poslovni model kojim će generisati kontinualni profit od vas. Spremite se za nove pretplate i još reklama
Nova strategija kompanije LG usmerena je ka kontinualnom generisanju profita na duge staze. Promena smera u poslovanju prvo će pogoditi televizore sa webOS operativnim sistemom.
Pored pretplate za kablovsku, internet, telefoniju, striming servise, softverske pakete koje koristimo i cloud servise izgleda da ćemo plaćati i pretplatu za televizore. Ovo deluje da će biti sve češća praksa u budućnosti, gde god da je to moguće. Za sada smo donekle sigurni kada kupimo neki uređaj, da je to jednokratno plaćanje. Nažalost deluje da će čak i to sigurno utočište nestati kada LG počne da sprovodi svoju novu poslovnu strategiju.
Kao deo inicijative za povećanje globalnog godišnjeg prihoda sa 51 milijarde dolara na skoro 79 milijardi dolara do 2030. godine, LG planira da istraži mogućnosti oglašavanja i pretplate za svoje televizore i kućne aparate. Generalni direktor LG-ja Vilijam Čo izjavio je za The Verge da kompanija namerava da se transformiše u „kompaniju za rešenja za pametan život“. Tehnološki gigant navodno želi da ostvari ovu misiju diverzifikacijom svog poslovnog portfolija stvaranjem poslovanja usredsređenog na „angažovanje klijenata“.
LG ĆE NASTAVITI DA SLEDI SVOJU SMELU VIZIJU DA SE TRANSFORMIŠE I NAPREDUJE KAO KOMPANIJA ZA PAMETNA ŽIVOTNA REŠENJA KOJA POVEZUJE I PROŠIRUJE RAZLIČITE PROSTORE I ISKUSTVA KUPACA, UMESTO DA POČIVA NA SVOJOJ TRENUTNOJ POZICIJI NAJBOLJEG BRENDA KUĆNIH APARATA KOJI PRUŽA KVALITETNE PROIZVODE. OSNOVAĆEMO POTPUNO NOVI LG TAKO ŠTO ĆEMO PONOVO OTKRITI NAČIN NA KOJI RADIMO I KOMUNICIRAMO U PRAVCU OVOG CILJA.
Nova strategija rasta kompanije LG će navodno doći u obliku “poslovnog modela usluga zasnovanog na platformi koji kontinuirano generiše profit, kao što su sadržaj i usluge, pretplate i rešenja.”
Prvi proizvod koji će LG prevesti u svoju inicijativu biće televizori, što se očekuje negde pre kraja godine. Ovo će rezultirati promenom webOS-a, softvera koji koriste njihovi televizori, što će omogućiti kompaniji LG da proširi „sadržaj, usluge i reklame“ na svoje proizvode.
Međutim, LG ovo ne ograničava samo na sopstvene televizore; takođe želi da proširi ovu novu verziju webOS-a na eksterne TV brendove. Pored toga, kompanija takođe želi da se webOS pojavi na drugim LG proizvodima koji nisu televizori u narednih pet godina.
Što se tiče pretplata, čini se da kompanija ima ThinQ UP na vidiku. Prema saopštenju za štampu, „Cilj je da se dalje razvijaju LG ThinQ UP uređaji koji unapređuju funkcije koje su kupcima potrebne čak i nakon kupovine i evoluiraju u platformu „Kuća kao usluga“ koja kombinuje hiperpersonalizaciju, pretplate i usluge pametnog doma“.
LG veruje da će ova strategija pomoći kompaniji da nastavi da raste, ali ostaje da se vidi kako će kupci reagovati na ove promene.
Benchmark.rs