Pored verzije 450e, postoji i model 300e koji, eliminišući pogon na sva četiri točka, nudi više autonomije za manje novca.
Lexus RZ 300e odbacuje zadnji motor i 313 kumulativnih konjskih snaga modela 450e, ostavljajući samo mašinu od 204 KS koja pokreće prednje točkove. Ostaje napajan baterijom od 71,4 kWh. Težina vozila i niža potrošnja energije omogućavaju mu da pređe do 478 km po WLTP-u, u poređenju sa 435 km kod RZ 450e. Ovo je još uvek manje od 513 km njegovog manje luksuznog rođaka, Toyote bZ4X 2WD.
Japanski premium SUV se nalazi između RWD i verzije Long Range RWD Tesle Modela Y, koji imaju 455 i 600 km dometa, respektivno, ali to je mnogo manje od 639 km kod novog Audija Q6 e-trona Performancea. Za ekvivalentni završni nivo, Lexus RZ 300e košta 5.500 evra manje od RZ 450e.
Lansiranje verzije 300e je praćeno dolaskom novog paketa opreme pod nazivom Pack kao početni RZ. Zaboravljajući motorizovana vrata prtljažnika, kamere od 360° i grejana sedišta, na primer, ova verzija ima senzore za parkiranje i skoro sva pomagala za vožnju koja se nude sa nivoom opreme Luxury, između ostalog.
To snižava pristupnu cenu modela na 57.500 evra. Računajte 60.500 € za RZ 300e u luksuznom izvođenju i 70.500 € za Executive. Lexus koristi priliku da smanji cene RZ 450e za 2.500 evra, koje sada kreću od 66.000 evra u luksuznoj završnici.
AutoRepublika