26. Maja 2024.

Leklerov prvijenac u Monaku

Drugo mesto zauzeo je Meklarenov Oskar Pjastri, koji je bio za gotovo devet sekundi sporiji od pobednika. Treći stepenik podijuma pripao je Karlosu Saincu junioru u drugom Ferariju, koji je bio za 0,552 sekundi sporiji od Australijanca.

Trku je obeležio incident na startu u kom su učestovali vozač Red Bula Serhio Perez i tandem u bolidima Hasa – Kevin Magnusen i Niko Hulkenberg.

Sva trojica su startovala na začelju, a Magnusen je pokušao da se probije i uđe u bitku sa Čekom, „poturio“ prednji kraj tamo gde mesta nije bilo, zakačio zid i Meksikanca i izazvao udes.

Hulkenberg potom nije imao kud i samo je naleteo na već postojeći rusvaj. Gotovo 45 minuta je trajao prekid – reparacija barijera, uklanjanje bolida i čišćenje staze, pre nego što je trka nastavljena.

Zbog pravila koje timovima omogućava promenu prenumatika pod crvenim zastavama je izostala strateška borba timova. Lekler je od starta bio lider i uspešno se branio od Pjastrija – obojica su prešla na tvrde pneumatike i na njima završili trku.

Sainc je najveći profiter incidenta koji je obeležio trku: Španac je tokom starta imao kontakt sa Pjastrijem, što je uzrokovalo oštećenje pneumatika i potom grešku zbog koje je izgubio veliki broj pozicija. Ipak, ona je „poništena“ jer su crvene zastave istaknute pre nego što su svi vozači odvezli kompletan prvi sektor, pa je poredak ostao dosledan početnom.

Karlos je do kraja imao veliku ulogu – taktičkom vožnjom je štitio i svoju, ali i Leklerovu poziciju od Landa Norisa u drugom Meklarenu. Britanac je očajnički želeo da promeni pneumatike bez gubitka pozicija, kako bi napao konkurente na podijumskim pozicijama.

Meklaren jeste imao jednu potencijalnu priliku za taj potez tridesetak krugova pred kraj, ali je ekipa procenila da stvorena razlika u odnosu na tada petoplasiranog asa Mercedesa Džordža Rasela nije dovoljna za manevar bez rizika, te se od toga odustalo.

Sportklub.rs

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare