im je sada podelio dodatne detalje o tehnologiji igre, uključujući činjenicu da će Horizon Adventures imati ray-tracing.
Kako je izvestio Tweakers.net, tim je otkrio neke od tehnologija koje su uložene u stvaranje predstojećeg naslova da bi izgledao dobro.
Prema izveštaju, LEGO Horizon Adventures radi na Unreal Engine 5 i kao takav će koristiti neki oblik ray-tracinga. Iako specifičnosti nisu date u ovom pogledu, narativni direktor Guerrilla Games James Windeler je primetio vizuelne sličnosti između Horizon Adventures i LEGO Builder’s Journey – naslova koji koristi RT senke, ambijentalnu okluziju, globalnu osvetljenost i refleksije.
Pored toga, tim je takođe potvrdio da će igra uključivati dva režima performansi na PS5, Fidelity opciju od 30fps kao i Performance režim od 60fps.
Na kraju, u intervjuu sa Gamespotom, James Windeler je otkrio da će predstojeći co-op naslov trajati između 7-8 sati – mada se može imati mnogo više sati zabave izvan toga.
Trejler za LEGO Horizon Adventures je prikazao vizuelno zadivljujući naslov koji na mnogo načina izgleda jednako dobro kao Horizon Forbidden West – uprkos tome što je napravljen od LEGO blokova. Nadamo se da će gameplay biti jednako zabavan kao i igre na kojima se zasniva.
Play.co.rs