Za skoro 20 godina, od 1968. do 1987, proizvedeno je 144.953 primerka (od toga 1.213 Mehari 4×4) što je bio zaista uspeh, s obzirom da se radilo o specifičnom vozilu.
Mehari je brzo postao kultni automobil za Citroen i za svet automobilizma.
Inače, ime Mehari je preuzeto od posebne vrste jednogrbe kamile iz Severne Afrike i Sahare. Ove životinje su poznate po svojoj sposobnosti da savladaju težak teren, izdržljivosti i očuvanju vode.
Kamila Mehari je sposobna da prevozi robu kao i putnike na velike udaljenosti. Citroen Mehari, poznat po svojoj prilagodljivosti svim terenima, takođe ima ove karakteristike.
Spolja gledano, Mehari ne izgleda prikladno za sva godišnja doba, jer više liči na mali kabriolet koji koristimo tokom godišnjih odmora. Zahvaljujući specijalnim presvlakama, automobil postaje potpuno vodootporan i može se koristiti tokom cele godine.
Mehari je takođe modularan jer se deo njegovog poda može transforimisati u naslon sedišta tako da dva sedišta mogu da se dodaju pozadi za prevoz ukupno četiri osobe.
Može se koristiti u različitim situacijama, kako za prevoz tereta tako i za prevoz putnika. Njegova karoserija se sastoji od svega 11 lako popravljivih komponenti, a unutrašnjost i spoljašnjost se mogu prati mlazom vode. Ovo čini vozilo izuzetno lakim za održavanje.
Ovaj netipičan, modularan i ekonomičan koncept, koji je dizajniran za svoje vreme sa modernim materijalima i inovativnom karoserijom, tokom godina je postao prava automobilska ikona koja budi lepa sećanja iz detinjstva čitavoj generaciji.
Iako se proizvodio skoro 20 godina, Mehari je bio dostupan samo u tri verzije, od kojih su dve bile ograničene serije.
Godine 1983. predstavljene su dve specijalne serije, prva “Mehari Plage” jarko žute boje, koja je svojom pojavom pozivala na odmor i prodavala se u Španiji i Portugaliji.
Aprila 1983. “Mehari Azur” je ugledao svetlost dana za prodaju na francuskom, italijanskom i portugalskom tržištu, ali samo u 700 primeraka.
Godine 1979. Citroen je predstavio novu 4×4 verziju koja je nudila slobodu kojom se gotovo niko ni danas ne može pohvaliti.
Francuske službe javne uprave, poput policije, carine, aerodroma, ali i trgovaca, zanatlija i privatnih korisnika bile su posebno zainteresovane za Mehari.
Vozilo je imalo posebno dugu karijeru u francuskoj vojsci, koja je između 1972. i 1987. koristila čak 11.457 Meharija.
B92.