Navodi se da će automobil zauzeti mesto na tržištu između Grante i Veste. Do sada je predstavljena samo limuzina, ali će u budućnosti biti ponuđeni i karavan i njegova povišena verzija.
Može se pretpostaviti da će na bazi limuzine biti ponuđena i verzija Sport, pogotovo što je već imaju oba gorepomenuta modela u gami.
Što se tiče izgleda, verovatno će se osloniti na postojeće sportske verzije Grante i Veste.
Nova Lada Iskra izrađena je na modernoj platformi, koju kompanija naziva tehnološki nezavisnom (najverovatnije je reč o modifikovanom platformom CMF-B koji je razvio Renault-Nissan). Osnovna limuzina će biti ponuđena sa benzinskim motorom 1.6 od 90 KS uparenim sa petostepenim manuelnim menjačem.
Snažnija verzija će dobiti motor od 106 konjskih snaga iste zapremine, a menjač će biti šestostepeni manuelni ili automatski menjač (verovatno CVT). Prerano je govoriti o potencijalnoj verziji Sport; za poređenje, Granta Sport je opremljena motorom 1.6 od 118 konjskih snaga, a Vesta Sport pre restilizacije bila je opremljena motorom 1.8 od 145 konjskih snaga.
Početak serijske proizvodnje standardne limuzine Iskre zakazan je za početak sledeće godine. Cene će biti naknadno objavljene, po svoj prilici, biće u rasponu između cena Grante (od 699.900 rubalja iliti oko 7.350 evra) i Veste (od 1.459.900 rubalja odnosno 15.329 evra).
AutoRepublika