Ovo je automobil sa puno prostora i udobnosti za cijelu porodicu. Tako da jednostavno nema razloga da se putnici svađaju.
Renault daje velika obećanja povodom lansiranja novog električnog automobila Renault Scenic.
Ako živite u Velikoj Britaniji, reklamna kampanja francuskog proizvođača obećava britanskim kupcima – dobar brak!
Renault opisuje Scenic kao porodični automobil sa puno prostora i udobnosti za celu porodicu. Tako da jednostavno nema razloga da se putnici svađaju.
Kampanja je inspirisana istraživanjem koje je sproveo Renault i koje je pokazalo da petina (21 odsto) Britanaca kaže da greške u vožnji izazivaju većinu svađa između njih i njihovog partnera u automobilu, a zatim sledi 20 odsto onih koji kažu da je vožnja njihovog partnera uzrok rasprava.
Istraživanje je takođe pokazalo da su tri najbolje karakteristike koje pomažu u poboljšanju raspoloženja u automobilu: udobna sedišta (42 odsto), dobar audio-uređaj (26 odsto) i dovoljno prostora za sve (26 odsto).
Stoga je Renault potpuno uveren da ima pravi automobil za porodicu i čak nudi mogućnost da kupac vrati automobil i dobije punu refundaciju – ako se razvede u roku od godinu dana.
“Svi smo bili u takvoj situaciji, jednostavno parovi nisu uvek u harmoniji. Ova jedinstvena kampanja pokazuje koliko je Renault siguran u svoj model Scenic i njegovu sposobnost da unese radost u porodični život”, rekao je Noel Bunting, kreativni direktor reklamne agencije Publicis London.
Ponuda dolazi sa nekoliko klauzula. Auto mora biti privatno kupljen i morate proći dokumentovani razvod ili odjavu partnerstva, a sve mora da potvrdi sud.
B92.