Korisnik društvenih mreža po imenu Prerak objavio je da je prošle nedelje preuzeo novi Tesla Model Y. Nedelju dana kasnije, dok je vozio auto-putem, volan je otpao i završio u njegovom krilu.
Svoje neprijatno iskustvo odmah je podelio na društvenim mrežama, označivši Ilona Maska i još neka imena u objavi.
Zanimljivo je ovo nije izolovan slučaj. Kako piše The Drive, ista stvar se dogodila i vlasniku Tesla Modela 3 2020. Automobil je bio star samo mesec dana, a u tom slučaju uzrok “kvara” je odsustvo matice.
U svakom slučaju, Prerak je pozvao šlep službu da preveze njegovo vozilo u Teslin servisni centar gde mu je naplaćeno 103,96 dolara za popravku. Nakon što je podneo zahtev, iznos mu je u potpunosti vraćen.
Prerak je zaključio da je potpuno izgubio poverenje u Teslu, pa želi da vrati automobil uz refundaciju celog uplaćenog iznosa. I evo novog iznenađenja.
Naime, 2020. godine proizvođač je tiho otkazao mogućnost 7-dnevnog vraćanja automobila bez penala. Iz servisnog centra su saopštili da ne postoji mogućnost da se vozilo vrati i da se kontaktira prodajna služba radi dogovora.
U svakom slučaju, stiče se utisak da bi Tesla trebalo više da radi na kontroli kvaliteta, zaključuju američki mediji.