KTM je poslednjih dana u žiži javnosti, i to ne baš iz najboljih razloga. Matična kompanija, Pierer Mobility, danonoćno radi na upravljanju PR noćnom morom – onom koja izgleda da će postati realnost više nego što je iko očekivao.
I dok je opuštajuće što KTM još uvek neće propasti, kompanija definitivno nije u poziciji da priređuje zabave.
S tim u vezi, zašto da ne skrenemo sa puta od sve te tmine i malodušnosti na trenutak, i zamislimo budućnost u kojoj KTM nema briga? To je upravo ono što KTM radi, jer su upravo objavili novo izdanje 790 Duke motocikla.
Najnovija verzija originalnog “Skalpela”: 790 Duke je tu, i u pravom KTM stilu, donosi više tehnologije nego što bi verovatno trebalo. Kao da je KTM mislio da će uvođenje dodatne tehnologije i gadžeta koje 80% vozača nikada neće ni koristiti rešiti njihove finansijske probleme. Jasno je da dešavanja na tržištu ukazuju na suprotno.
Za 2025. godinu tu je novi 5-inčni TFT ekran, koji osim brojnih dodataka donosi i Demo režim. Ako se pitate šta je to, objasnićemo vam. To je kao kada instalirate neki program na računaru ili aplikaciju na telefonu i dobijete besplatnu 30-dnevnu probu.
Ovde je pitanju tačno to, jer će vam KTM dozvoliti da probate sve fantastične tehničke karakteristike koje vaše srce poželi. Znate, režimi kontrole proklizavanja, dodatni režimi vožnje i tempomat. KTM to radi u nadi da ćete na kraju kupiti paket nadogradnje kada istekne probni period. Jer, naravno, treba im vaš novac.
Osim Demo režima, dobijate i vaše redovne režime vožnje koji se sastoje od Rain, Street i Sport – ali ne i Track moda. To dobijate samo ako se odlučite za ceo paket.
Na kraju dana, KTM 790 Duke za 2025. nije ogroman korak napred u smislu performansi.
Ali takođe je važno zapamtiti gde i kako novi 790 Duke staje u globalnu liniju KTM-a, posebno s obzirom na njegovu trenutnu situaciju. KTM očajnički treba model koji će se prodavati u velikom broju. Setite se, prema izveštajima, više od 260.000 KTM-ova skuplja prašinu u prodajnim salonima širom sveta.
Zato iskreno želimo svu sreću KTM-u. I nadamo se da će što pre srediti stvari jer, uprkos svim dramama, ne može se poreći da KTM zna kako da napravi neke od najuzbudljivijih motocikala na planeti.
motomagazin.rs