4. Februara 2025.

KTM 390 Adventure linija dobila dva nova modela

KTM-ova čuvena oznaka “R” nije rezervisana samo za velike modele 1290 Super Adventure ili novi 890 Adventure za 2025. godinu, jer i serija 390 dobija isti tretman, uz potpuno novi “X” model koji stiže na jesen.

“R” model je pravi off-road mini ADV motor, dok je novi “X” model malo više prilagođen putu, što ga čini svestranijim za vožnju i po putu i van njega. Novi “R” model dobija ažurirani LC4c agregat koji će isporučivati 44,2 KS i 39 Nm obrtnog momenta, a isto važi i za “X” model.

KTM navodi da će njihovi novi mali “R” i “X” modeli biti najbolje varijante serije 390 do sada, a deo toga se odnosi na korišćeno ogibljenje koje se sastoji od WP Apex 43-milimetarskih viljuški napred i WP Apex Split Piston sistema pozadi.

Prednje ogibljenje obezbeđuje 230 mm hoda, što je slučaj i pozadi. Sa visinom sedišta od 870 mm, novi modeli 390 će posebno odgovarati višim vozačima, dok klirens iznosi 272 mm.

Kočioni sistem se sastoji od dvostrukih dvoklipnih Bybre radijalnih čeljusti napred i jednoklipne Bybre čeljusti pozadi. “X” model dobija iste kočnice, ali je ogibljenje drugačije jer je kod “R” modela potpuno podesivo, dok kod “X” modela nije.

Hod ogibljenja je takođe kraći kod “X” modela – 200 mm i napred i pozadi. Visina sedišta je takođe niža i iznosi 825 mm, kao i klirens koji iznosi 232 mm.

Novi KTM 390 Adventure R predstavlja prvi “R” model koji je proizveden van pogona austrijske kompanije, a proizvodnju preuzimaju indijski partneri Bajaj Auto.

Novi modeli su uglavnom bazirani na modelu 390 Enduro koji je stigao u januaru, međutim, postoje ključne razlike, uključujući veći rezervoar zapremine pet litara kod adventure modela (rezervoar od 14 litara), uz novu masku inspirisanu reli trkama koja ima kompletno LED osvetljenje.

motomagazin.rs

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare