Očigledno, krosover će biti pozicioniran kao „mlađi brat“ modela VW Tharu, koji proizvodi isto zajedničko preduzeće.
U stvari, na slikama je, po svemu sudeći, restilizovana verzija lokalnog T-Crossa (model pre restilizacije takođe proizvodi SAIC Volkswagen). Inače, sam T-Cross ima mnogo lica: tu su i evropski i brazilski krosoveri istog imena (nedavno su ažurirani), kineski Tacqua iz zajedničkog preduzeća FAW Volkswagen i indijski Taigun (iz Indije se isporučuje se na druga tržišta u razvoju, ali kao T-Cross).
Pa, podsetimo se da su pre godinu dana Kinezi izvukli trik sa pojavom pristupačnije verzije limuzine VW Lavida – tada je SAIC Volkswagen na tržište izneo Lavidu XR, odnosno verziju Virtusa (pogubismo se pišuči ovo ).
Tharu XR se razlikuje od ostalih rođaka po svom dizajnu. Ima originalne branike, farove i zadnja svetla. Pored toga, prednji deo ima horizontalne ukrasne matrice u stilu kineskog Tiguana L Proa nove generacije: mogu biti crne ili srebrne. Zadnji krovni stubovi imaju umetke – kao indijski Taigun. Unutrašnjost još nije obelodanjena.
Dužina Tharua XR je 4.351 mm, što je 133 mm duže od trenutnog T-Crossa za Kinu. Širina je 1.762 mm (+2 mm u odnosu na lokalni T-Cross), visina je 1.605 mm (+6 mm). Međuosovinsko rastojanje je isto 2.651 mm. Dimenzije pravog Tharua: 4.458/1.841/1.632 mm, rastojanje između osovina iznosi 2.680 mm.
Tharu XR je homologovan sa atmosferskim benzinskim motorom 1.5 i turbo motorom iste zapremine snage 110 i 160 KS, redom. Kineski T-Crossa takođe ima slične motore. Najverovatnije, kao i model pre fejslifta, krosover sa sufiksom u imenu će se nuditi isključivo sa pogonom na prednje točkove.
Veći Volkswagen Tharu dostupan je sa turbo-četvorocilindričnim motorima 1.5 (160 KS) i 2.0 (186 KS); krosover sa dvolitarskim motorom ima pogon na sva četiri točka.
Očekuje se da će Tharu XR premijerno biti predstavljen ove godine. Stari T-Cross sada košta od 115.900 juana (oko 14 hiljada evra), a originalni Tharu koštaće najmanje 158.600 juana (19 hiljada evra).
AutoRepublika