Krosover sa četiri vrata Avatr 11 debitovao je 2021. godine kao prvi model novog brenda koji su osnovale kompanije Changan, Huawei i CATL.
Marka Avatr je prvobitno bila namenjena luksuznim i snažnim električnim vozilima, ali se preferencije kineskih kupaca menjaju. Tako je manji model Avatr 07, koji je nedavno predstavljen, od samog početka ponudio i hibridne verzije. Sada je benzinski „produživač dometa“ dostupan i za veći model Avatr 11.
Pod haubom plug-in hibrida nalazi se 1,5-litarski turbo motor sa 156 KS, koji nije povezan s točkovima i služi isključivo za punjenje baterije kapaciteta 39,05 kWh. Na zadnjoj osovini postavljen je elektromotor snage 314 KS i obrtnog momenta 367 Nm, što omogućava ubrzanje od 0 do 100 km/h za 6,9 sekundi. Maksimalna brzina iznosi 200 km/h. Sa potpuno napunjenom baterijom, vozilo može da pređe 225 km prema CLTC-u, dok kombinovani domet sa motorom sa unutrašnjim sagorevanjem doseže 1.065 km. Verzija sa pogonom na sve točkove još nije dostupna.
Mala revizija izvršena je i na originalnim električnim verzijama. Sada sve dolaze s većom baterijom kapaciteta 116,8 kWh, dok je ranije bila dostupna i manja od 90,4 kWh. Ugrađeni su efikasniji elektromotori nove generacije kompanije Huawei. Osnovni električni model Avatr 11 ima jedan motor na zadnjoj osovini, čija je snaga povećana sa 313 KS i 370 Nm na 322 KS i 396 Nm. Ovaj model sada ubrzava od 0 do 100 km/h za 6,5 sekundi, naspram prethodnih 6,9 sekundi, dok se domet povećao sa 730 km na 815 km prema CLTC-u.
Dvomotorna verzija s pogonom na sve točkove ranije je imala 578 KS i 650 Nm, dok sada raspolaže sa 547 KS, ali uz povećan obrtni moment od 687 Nm. Ubrzanje od 0 do 100 km/h smanjeno je sa 4,5 sekundi na 3,9 sekundi, dok je deklarisani domet povećan sa 700 km na 760 km. Maksimalna brzina kod svih verzija, uključujući hibridne, ograničena je na 200 km/h.
Što se tiče spoljašnjeg dizajna i unutrašnjosti, modernizovani Avatr 11 se malo razlikuje od prethodne verzije.
U Kini, cena hibridnog Avatra 11 kreće se između 280.000 i 300.000 kineskih juana (oko 36,67–39,29 hiljada evra), dok električne verzije koštaju između 340.000 i 430.000 juana (oko 44,53–56,32 hiljada evra).
AutoRepublika