U AMG i M divizijama njemačkih proizvođača zadovoljno trljaju ruke.
Poslednji podaci ukazuju da je oporavak tržišta automobila ove godine zahvatio sve domene. Kada je u pitanju Evropa, to je primetno čak i u podsegmentu posebno atraktivnih premijum sportskih automobila. Jedna marka se naročito istakla, ističe Motor1.
U pitanju je BMW, čija je M divizija prodala čak 19.600 automobila u Evropi u prvoj polovini ove godine. Verovali ili ne, to je rast od 58 odsto. Ako tome dodamo još 16.400 prodatih primeraka u Americi, jasno je da u BMW-u zadovoljno trljaju ruke.
Reč je o “pravim” M modelima, a ne o onim sportskim verzijama regularnih modela, kao što je, na primer, M340i. Tako je moćni SUV XM, koji je kao jedan od najskupljih i najtežih BMW-a, prodatu više od 1.000 primeraka, kako u Evropi, tako i u SAD.
U Mercedesu takođe mogu da budu zadovoljni. AMG odeljenje je ove godine zabeležilo prodaju od 13.700 vozila, što je plus od čak 57 odsto.
Najveći udeo u prodaji imala je legendarna G-klasa, tačnije G63, koji čini četvrtinu AMG-ove prodaje.
B92.