U Folksvagenovoj fabrici vozila u Steckenu u Nemačkoj krajem meseca biće izgubljeno 900 radnih mesta.
Kraj je proizvodnje jednog modela Folksvagena na toj lokaciji.
Zbog skorog završetka proizvodnje klasičnog VW Transportera, 900 privremenih radnih mesta biće izgubljeno u fabrici u Hanoveru krajem juna, javljaju nemački mediji, a prenosi Feniks magazin.
Ugovori neće biti produženi
Ugovori o korišćenju radnika na određeno vreme, koji ističu krajem meseca, neće biti produženi. Portparolka je to potvrdila nemačkoj agenciji (dpa) u srijedu. Razlog tome je što proizvodnja Transportera T6.1 završava krajem juna.
Korišćenje privremenih radnika planirano je od samog početka na ograničeno vremensko razdoblje za konačnu proizvodnju modela kako bi se obučila stalna radna snaga za nove modele kao što je električni Bulli ID Buzz.
“Privremeni rad važan je instrument fleksibilnosti za našu industriju – u vreme najveće potrošnje ili, kao što je trenutno slučaj, u projektima transformacije”, rekla je portparolka. “Korišćenje privremenih radnika planirano je od početka i ograničeno do leta 2024.”
VW ne planira smanjenje svoje osnovne radne snage
Portparolka je naglasila da neće biti smanjenja broja zaposlenih na neodređeno vreme. Oko 300 zaposlenih na određeno vreme dobili su ugovor na još godinu dana. Tu je i oko 200 privremenih radnika koji će biti zadržani nakon 30. juna, navode nemački mediji.
VW Nutzfahrzeuge zaustavlja proizvodnju modela T6.1 jer model više ne zadovoljava standarde kibernetičke sigurnosti koji će se primenjivati od jula. VW je nedavno izvestio o velikoj potražnji za modelom, koja bi trebala da bude obrađena pre roka.
Model naslednik razvijen je zajedno s Fordom i takođe ga proizvodi partner u svojoj fabrici u Turskoj. Do danas je T6.1 bio najpopularniji model u Hanoveru. Nakon što se ugasi proizvodnja ovog modela, nastaviće se s proizvodnjom modela Bulli ID.