Čini se da postaje baš zanimljivo u segmentu sportskih motocikala od 400 do 500 kubika. Trenutno postoji samo glavni igrač u kategoriji, a to je Kawasaki sa svojim Ninja ZX-4RR, ali će uskoro dobiti društvo u vidu kineskih sportskih motocikala. Najnoviji će biti Kove RR500.
Za one koji ne znaju, Kove je premijum brend Loncina, kompanije koja proizvodi motore za BMW-ovu C i F-seriju motocikala od 2005. godine.
Kove je agresivno ušao u ofroud segment nastupom na Dakar reliju. Njihova investicija je do sada bila uspešna, jer su sva tri Kove motocikla koja su učestvovala na reliju prošle godine završila trku. Stoga je Kove postao prvi kineski proizvođač koji je svim svojim motociklima završio reli iz prvog pokušaja. Imajte na umu da se Dakar reli 2023. smatrao najtežim ikada. Kove je od tada izgradio dilersku mrežu širom Evrope.
Vraćajući se na Kove RR500, brend je u septembru otkrio svoj četvorocilindarski RR660S, ali očigledno ima još jedan manji redni četvorokrevetni motor od 475 kubika koji je upravo odobren za proizvodnju. Motocikl, kodnog naziva LX500GS-2 prema, biće na tržištu kao RR500. Otkriveno je da snaga motora iznosi 76 KS, što odgovara Kawasaki ZX-4RR. Najavljena maksimalna brzina je 220 km/h.
Ostali detalji uključuju težinu od 192 kg sa punim rezervoarom. Ram je čelični sa aluminijumskom zadnjom viljuškom. Što se tiče prednjih kočnica, dve slike prikazuju dve različite kočione čeljusti: narandžasti motocikl nosi Nissin čeljusti sa četiri klipa, dok žuto/plavi ima one koje izgledaju kao Sumitomo čeljusti na Yamahi R1.
Motomagazin.rs