Novi Volkswagen Passat košta potpuno isto koliko i kompaktni električni model ID.3 u osnovnoj verziji. Ne treba napominjati da je Passat osetno pristupačniji od svog električnog pandana nazvanog ID.7.
Velika električna limuzina košta najmanje 62.650 evra, što je, razume se, prevelika cena za jedan „narodni“ model. VW Passat, proizveden na unapređenoj platformi prethodne iteracije, danas je dostupan samo kao karavan. S obzirom da je premijera uveliko prošla, vreme je da se sazna koliko će koštati.
Nesumnjivo je da je nova generacija omiljenog „lubeničara“ nikada skuplja, a zapravo je na nivou kompaktnog električnog modela ID.3 u osnovnoj verziji, tačnije 42.990 evra, što je cena verzije sa benzinskim motorom od 150 konjskih snaga u osnovnom završnom nivou „Passat“, a po ovoj ceni se dobija dosta slabiji motor u odnosu na električni u ID.7. Nismo zaboravili i da je manje izdašna standardna oprema.
Treba imati na umu da su za sada samo verzije TSI 150 MHEV i TDI 150 dostupne za naručivanje. Ostatak asortimana (uključujući hibridne plug-in verzije) stiže tek u prvom kvartalu naredne godine. Ponuđena su četiri završna nivoa: Passat, Life Plus, Elegance i R-Line.
Passat od nepuna 43 „soma“ ima pomalo dosadan spoljašnji izgled sa 16-inčnim felnama i standardnom belom bojom. Unutrašnjost pokazuje mnogo laskaviju atmosferu, ali za Passat koji izgleda malo elegantnije, potrebno je odlučiti se barem za drugu doplatnu boju ili za viši paket opreme.
Takođe treba imati na umu da bi cena mogla da poraste do 57.290 evra za R-Line sa dizel motorom, što sugeriše da bi cena mogla da premaši 60.000 evra kada stignu jače verzije. Njegov blizanac, Škoda Superb, trebalo bi da bude jedva jeftinija.
AutoRepublika