Priprema je najveći deo posla. Isto je i sa Bugattijem. Kada je u pitanju samo farbanje automobila, potrebno je oko 600 do 700 radnih sati. Po automobilu.
“Farbanje hipersportskog automobila zahteva ne samo neverovatnu stručnost, već i posvećenost i ambiciju da se uvek ispunjavaju standardi visokog kvaliteta brenda”, kaže Sajmon Veterling, Bugattijev specijalista za karoseriju i farbe.
Pre nanošenja prvog sloja boje, Bugattijevi stručnjaci će detaljno pregledati svaki centimetar automobila. Cela površina se pažljivo pregleda.
Zatim kreće farbanje, a počinje nanošenjem prajmera koji se zatim lagano peskari. Na njega je već potrošeno 100 sati, a potrebno je još 100 za pripremu, uključujući proces nanošenja transparentne boje i ponovno peskarenje.
Tek tada počinje nanošenje prvog sloja farbe.
Nakon farbanja svih panela vozila, počinje novi pregled. Gleda se sve, od nijanse, hrapavosti do bilo kakve nesavršenosti.
Ista nijansa se mora postići na različitim materijalima, metalnim i delovima od ugljeničnih vlakana. A to je ponekad veoma teško postići.
Sledeća faza je poliranje automobila. Traje četiri dana. A onda još jedna kontrola koja traje nekih desetak sati.
Tek tada automobil može dobiti prelaznu ocenu i zeleno svetlo za isporuku.
B92.