Tržišni udeo brenda sada iznosi odličnih 4,5 odsto, a Sandero je trenutno drugi najprodavaniji automobil u Evropi.
Dacia je praktično jedini evropski brend koji pokušava da proda automobile po pristupačnoj ceni i i dalje uspeva u tome. Prodaja u Evropi snažno raste, posebno nakon obnove distribucije čipova.
U Evropi je u prvih šest meseci ove godine prodaja porasla za 30 odsto u odnosu na prethodnu godinu, na tržištu koje je generalno poraslo za 18 odsto, saopštila je Dacia.
Tržišni udeo brenda je sada odličnih 4,5 odsto, a Sandero je drugi najprodavaniji automobil u Evropi (početna cena je 14.000 evra).
Sada dolazi odgovor na pitanje koliko košta prosečno prodata Dacia. Dakle, prosek je oko 17.500 evra, a 70 odsto evropskih kupaca opredelilo se za najviše nivoe opremljenosti ponuđenih modela.
To je izuzetno pristojna cena, ako se uzme u obzir da, na primer, Dacia Sandero Stepway sa 90 KS u srednjoj opremi Expression košta upravo toliko.
Sa druge strane, najskuplji Duster u Evropi košta 25.900 evra, a najjeftiniji 18.200 evra.
Zanimljivo je i da prodaja električnog modela Spring raste, a osnovna verzija sada košta 24.700 evra.
B92.