Čak 86,6 odsto privatnih Teslinih vlasnika koji su prošle godine u Nemačkoj svoj stari automobil zamenili za novi ostali su verni brendu.
Ovo je proizašlo iz istraživanja tržišta koje je sprovela nemačka firma za analizu tržišta Dataforce a naručio nemački Automobilwoche. Razmatrani su samo privatni kupci.
Sledi Dacia na drugom mestu sa procentom lojalnosti od 73,6 odsto.
“To nije iznenađujuće i usko je povezano sa pozicioniranjem marke Dacia kao veoma jeftinog brenda. Većina kupaca ovih vozila dolazila je sa tržišta polovnjaka, a sada uživaju u pogodnostima novog po ceni dobrog polovnog automobila. Kada se naviknete na to, ne vraćate se tako brzo na polovnjake”, kaže Laura Odinijus iz firme Dataforce.
Treće mesto pripada Toyoti. Japanci beleže procenat lojalnosti od 59,2 odsto u 2022.
Prema Lauri Odinijus, to je uglavnom zbog starijih kupaca: prema istraživanju, od 75. godine života, 75 odsto kupaca je lojalno brendu koji voze.
Najbolji nemački brend u ovom istraživanju je Mercedes, na petom mestu, sa stopom lojalnosti od 53,9 odsto. Slede Mini (u vlasništvu BMW-a) 49,9 odsto i VW 49,4 odsto na desetom i jedanaestom mestu.