8. Marta 2023.

Koji brend je najprodavaniji u Stellantis grupi

Italijanski auto-gigant, kojeg su, nakon neprilagođavanja najnovijim trendovima, mnogi unapred “sahranili”, upravo je očitao bukvicu nekim velikim imenima auto-industrije.

Fiat, brend koji je, iako ne tako drastično kao Lancia i Alfa Romeo, smanjio asortiman, nastavlja da ostvaruje zapaženu prodaju.

Verovali ili ne, u konkurenciji imena koja čine Stellantis, u kojoj su i Citroen i Peugeot, Fiat je najprodavaniji brend. I ne samo to, Fiat takođe ima najprodavaniji električni model u asortimanu.

Ovo je značajno dostignuće za brend koji je, poput Mazde, dugo bežap od elektrifikacije, i izgubio ogroman novac na prvom električnom modelu. Sada se definitivno ima čime pohvaliti.

Ne samo da je tradicionalno najprodavaniji brend u Italiji, već ima isti status i u Turskoj i Brazilu.

Govoreći jezikom brojeva, Fiat je 2022. godine isporučio 1,2 miliona automobila, uključujući program lakih privrednih vozila Professional i sportski program Abarth.

Poređenja radi, Peugeot je isporučio 1.056.182 automobila.

Više od 90 odsto prodaje Fiat je ostvario u Evropi i Južnoj Americi, a posebno je popularan u Brazilu, gde je isporučio čak 430.000 vozila i ostvario tržišni udeo od 21,9 odsto.

U Turskoj drži odličnih 18,7 odsto tržišta, a u Italiji 15,1 odsto.

Istovremeno, ne može da se pohvali preterano mladim voznim parkom. Tako u segmentu gradskih modela, gde nastupa sa modelima 500 i Panda, italijanski proizvođač drži 43,7 odsto segmenta u Evropi.

Fiat trenutno ima samo jedan električni model, 500e, i to je najprodavaniji električni model u Italiji, drugi najprodavaniji u Francuskoj i treći u Nemačkoj.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare