27. Februara 2024.

Kinezi se ne šale, Corsa i Clio dobili rivala 

Novi MG3 je imao premijeru na aktuelnom Salonu automobila u Ženevi.

Predstavljena je druga generacija modela MG3 i to više od jedne decenije nakon lansiranja aktuelne verzije. Namera kineskog proizvođača, koji je odnedavno prisutan i na našem tržištu, je da se umeša u borbi za kupce vozila iz konkurentnog B segmenta, kao što su Renault Clio, Toyota Yaris i Opel Corsa.

Novi MG3 je imao premijeru na aktuelnom Salonu automobila u Ženevi, i predstavlja veliki korak napred u odnosu na prethodnika. Među njima je i upotreba prvog MG-ovog potpuno hibridnog pogona, sličnog onima koje koristi Clio E-Tech.

Foto: MG promo

Sistem Hybrid Plus, kako ga MG naziva, koristi 1.5-litarski četvorocilindarski benzinski motor i elektromotor za pogon prednjih točkova. Kombinovana snaga sistema je 192 KS.

Baterija ima kapacitet od 1,83 kWh.

Benzinski motor je uparen sa trostepenim automatskim menjačem za koji MG tvrdi da ima bolji odziv od CVT menjača koji se često koristi u hibridnim automobilima.

Foto: MG promo

Glavna prednost sistema Hybrid Plus je efikasnost, pa novi MG3 prema fabričkim podacima u kombinovanom režimu troši 4,4 litra na 100 km, uz emisiju CO2 od 100 g/km.

Tome doprinosi sposobnost automobila da se kreće samo na struju na kratkim deonicama i pri brzini do 80 km/h, kada je uključen EV režim.

Foto: MG promo

Novi MG3 ima impresivne performanse za jedan mali hibridni automobil. Od 0 do 100 km/h stiže za 8 sekundi, u poređenju sa više od devet sekundi koliko je, na primer, potrebno odgovarajućim modelima Clio i Yaris.

Vozač ima na raspolaganju tri modea vožnje: Eco, Standard i Sport, dok automobil automatski bira jedan od svojih pet mogućih režima vožnje u zavisnosti od toga da li je cilj obezbeđivanje pogona, energije za e-motor, punjenje baterije ili rad motora u stanju mirovanja.

Foto: MG promo

Unutra, MG3 ima dva ekrana, baš kao i MG4. Digitalna instrument tabla od 7 inča je standard u svim verzijama, a tu je i centralni ekran multimedijalnog sistema osetljiv na dodir dijagonale 10,25 inča.

MG tvrdi da su grafika i odziv njegovog iSmart infotejnment sistema poboljšani za MG3.

Foto: MG promo

Novi MG3 je nešto duži i širi od svog prethodnika. Proizvođač navodi da je oslobodio više prostora za putnike i povećao prtljažnik sa 285 na 293 litra.

Auto će biti dostupan u dva nivoa opreme – SE i Trophy – a čak i osnovni modeli će imati dva pomenuta ekrana, Apple CarPlay i Android Auto povezivanje, satelitsku navigaciju, klima-uređaj, četiri USB priključka za punjenje, zadnje parking senzore i kameru za vožnju unazad.

Foto: MG promo

Automobil takođe dobija brojne sisteme za pomoć vozaču kao što su adaptivni tempomat, upozorenje na sudar unapred i pomoć pri zadržavanju vozne trake.

Viši paketi opreme sadrže presvlake od eko-kože, ulaz bez ključa, grejanje prednjih sedišta, grejani volan i kameru za parkiranje od 360 stepeni.

Cena i datum početka prodaje u Evropi za sada nisu saopšteni, a spekuliše se da će MG3 startovato od 17.000 evra.

B92.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare