Kineski brend električnih automobila želi da uzdrma tržište kompaktnih automobila na struju, svežim dizajnom i modernom opremom.
Međutim, ovo ima svoju cenu. Kineski proizvođači električnih automobila su sve samo ne stidljivi u pogledu ulaska na evropsko tržište, piše Auto magazin.
Ovo se takođe odnosi na brend Ora, ćerka-firmu kompanije Great Wall, koja sa “fanki mačkom” na ulicu donosi privlačnu opremu ali i visoke cene. Kompaktni automobil pripada C segmentu i sa svojih 4,20 metra dužine je sličan Volkswagenu ID.3.
Najveća baterija ima kapacitet 63 kWh, što je 15 kWh više nego nego u osnovnom modelu.
Domet bi trebalo da bude 420 km, za razliku od 310 kilometara kod slabije verzije. Za veću autonomiju potrebna je doplata od 5.500 evra, pa ukupna cena skače na 44.490 evra.
Hrabro za još nepoznati auto iz daleke Kine.
Sa 228 litara, prtljažnik je za skoro 160 litara manji nego u VW ID.3 identične dužine. Isto važi i za težinu koju Ora sme da nosi.
Sa putnicima ne sme da pređe 355 kilograma. Očigledno, teška baterija uzima svoj danak…
Početna cena u Nemačkoj je 39.000 evra.