10. Oktobra 2023.

Kawasaki lansirao svoj Ninja 7 HEV

Kawasaki Motors Europe je predstavio svoj najnoviji dodatak porodici Ninja. U pitanju je Ninja 7 Hibridno Električno Vozilo (HEV), a sam potez predstavlja značajnu prekretnicu u svetu inovacija u moto industriji.

Iako je prvobitno predstavljen kao prototip tokom EICMA sajma 2022, proizvodna verzija je prošla značajna usavršavanja i poboljšanja tokom protekle godine.

Kao što njegovo ime sugeriše, Ninja 7 HEV uključuje pionirski hibridni pogonski sistem, kombinujući tradicionalne komponente sa pogonom na gorivo i električnim tehnologijama.

Ovaj motocikl je spreman da izazove konvencionalne predstave o hibridnim motociklima, ističući se kao prvi masovno proizvedeni dvotočkaš ovakvog tipa na svetu.

Napajanje Ninja 7 HEV dolazi od novo razvijenog paralelnog tvin motora na gorivo, zapremine 451 kubik. On vozačima nudi opciju ručnog ili automatskog izbora brzina. Uz ovaj konvencionalni motor, Kawasaki koristi i 9-kilovatni vučni elektromotor napajan baterijskim paketom od 48 volti, stvarajući robustni hibridni sistem.

Ova harmonična fuzija elemenata obezbeđuje ukupnu izlaznu snagu od 43,5 kW (58,3 KS), koja može dodatno da se pojača do maksimalnih 51,1 kW (68,5 KS) kada se koristi e-Boost funkcija, koja je takođe prisutna i na potpuno električnim modelima Kawasaki Ninja e-1 i Z e-1.

Kawasaki ističe da se fizička veličina i performanse Ninja 7 HEV-a blisko podudaraju sa tipičnim motociklima sa motorima od 650 do 700, što opravdava ime Ninja 7.

Ovaj izbor imena predstavlja značajno odstupanje od uobičajene Kawasaki nomenklature, ističući jedinstvenu prirodu ovog hibridnog motocikla.

Kako bi optimizovali upravljanje i ravnotežu, Kawasaki je strategijski centralizovao masu unutar okvira motocikla.

Iako kompletni tehnički podaci još uvek nisu otkriveni, Kawasaki je dao uvid u ključne karakteristike koje se mogu očekivati na Ninja 7 HEV:

– Funkcija automatskog zaustavljanja: Motor se automatski isključuje kada je motocikl zaustavljen kako bi se sačuvalo gorivo, funkcija koja je relativno retka u moto industriji.
– Automatski izbor pozicije za start: Ova funkcija intuitivno bira prvu brzinu kada se motocikl zaustavi, obezbeđujući spremnost za brzo ubrzanje.
– Režim šetanja: Pozajmljen sa modela Kawasaki Ninja e-1 i Z e-1 za 2024. godinu, režim šetanja nudi opciju niskog brzinskog hoda napred i nazad, poboljšavajući okretljivost.
– TFT instrument tabla u boji: Ninja 7 HEV ima TFT instrument tablu u boji, sličnu onoj koja se nalazi na modelima Kawasaki Ninja e-1 i Z e-1.
– Režimi vožnje: Vozači će imati fleksibilnost da biraju između tri različita režima vožnje: EV, Eco Hybrid i Sport Hybrid.
– Rad bez kvačila: Motocikl nema tradicionalno kvačilo, već ima dugmad za menjanje brzina na upravljaču, što olakšava korišćenje.

Cenu za Ninja 7 Hybrid još uvek nije poznata.

Motomagazin.rs

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare