Snažno inspirisan grbom grada Štutgarta, Porscheov grb je nastao nekoliko godina nakon što je proizveden prvi model 356.
U sredini prikazuje konja koji se diže i uokviren je konturama zlatnog štita.
Ime grada je postavljeno iznad, okruženo nacionalnim bojama – crvenom i crnom – i stilizovanim rogovima koji potiču od grba Virtemberga-Hoencolerna. Pre svega, natpis Porsche deluje kao zaštitni krov.
Iako je Porsche 356 radio od 1948. godine, ideja za logo je došla nekoliko godina kasnije, sredinom 1951., kada je direktor Porschea Štutgarta i vlasnik automobila Porsche, Ottomar Domnick, pokrenuo konkurs za dizajn sa velikom nagradom od 1.000 DEM. Niko nije dobio nagradu, a ideja je razvijena “preko bare”, u Njujorku.
Tamo Maks Hofman, poreklom iz Austrije, vlasnik kompanije za uvoz evropskih automobila, počinje da uvozi 356.
Sa ovim automobilom osvaja nagradu za najzanimljiviji automobil na Concours d'Elegance. Međutim, esteta Hofman uviđa da nešto nedostaje i na večeri sa Ferijem Poršeom naglašava da je Porscheu potreban grb – prepoznatljiv logo za jači identitet.
Porsche prihvata ideju. Porsche dizajner Franc Ksaver Reimspieß ima zadatak da kreira amblem kompanije koji će na odgovarajući način simbolizovati njeno poreklo, kao i kvalitet i dinamiku njenih proizvoda.
Grb je predstavljen 1952. godine i od tada je doživeo pet izdanja, ali se suštinski nije mnogo promenio.
B92.