21. Novembra 2024.

Još jedan evropski div na ivici kolapsa

Od pandemijske krize, grupa Pierer Mobility prolazi crnu fazu u svojoj istoriji jer se od tada svi problemi pogoršavaju.

Poslednje dve godine bile su veliko iskušenje, uprkos činjenici da su izvedeni snažni manevri poput potpune akvizicije MV Agusta, koja se pridružila matičnoj kompaniji u kojoj koegzistira sa KTM-om, GasGasom i Husqvarnom.

Uprkos svemu, jedan od najvažnijih proizvođača motocikala na svetu ne može da pronađe izlaz iz krize, a u poslednjih nekoliko meseci otpušteno je 10% radne snage.

Poslednjih sedmica govorilo se o povećanju proizvodnje u Aziji i do 25%. Tako bi se smanjila proizvodnja u Evropi, a samim tim smanjili bi se i troškovi. Proizvodnja u Aziji je, inače, 30% jeftinija nego u Evropi.

U nedavnoj izjavi, Pierer je jasno dao do znanja da mu je potrebna likvidnost za KTM AG, pa poziva ulagače da finansijski podrže marku u ovom lošem trenutku.

Pierer i indijski Bajaj (koji posebno pozivaju) godinama su imali strateški savez za deljenje komponenti, a sada bi Bajaj mogao da preuzeme mnogo veći udeo u kompaniji koju kontroliše Pierer Mobility i to kao manevar kojim bi izvukli svog saveznika iz ponora.

B92.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare